۴۳۸۷۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نیاز مترو تهران به ۳۰۰ رام قطار

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد: در حال حاضر ۱۳۰ قطار در خطوط شهری مترو تهران وجود دارد که نیاز مترو تهران به ۳۰۰ رام قطار جهت خدمات رسانی مطلوب تر است.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد: در حال حاضر ۱۳۰ قطار در خطوط شهری مترو تهران وجود دارد که نیاز مترو تهران به ۳۰۰ رام قطار جهت خدمات رسانی مطلوب تر است.

محمد احمدی بافنده با بیان اینکه بیش از ۱۳۰قطار در خطوط شهری مترو تهران داریم، گفت: با توجه به موضوع اورهال قطارها روزانه بالغ بر ۱۰۰ دستگاه قطار از این تعداد در دوره خدمات رسانی تمامی خطوط مترو قرار می گیرند.

وی گفت: براساس زمان بندی های صورت گرفته تعمیرات و اورهال قطارها به صورت دوره ای صورت می گیرد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با بیان اینکه ۳۳ رام قطار نیز به مترو تهران - کرج اختصاص دارد، اظهارکرد: روزانه ۲۰رام قطار نیز در این خط خدمات رسانی دارد .

احمدی بافنده تصریح کرد: در برخی روزهای سال بنا به ازدحام تردد در ایستگاه ها، قطارهای فوق العاده تدارک دیده شده که به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان در زمان‌هایی که ازدحام در ایستگاه ها را شاهد باشیم به کار گرفته می شوند.

وی با اشاره به اینکه طی دو هفته گذشته، هدوی (سرفاصله حرکت قطار) در خط ۴ مترو که یکی از خطوط پرتردد شهر است با سرویس دهی قطارهای فوق العاده، یک دقیقه کاهش یافته است، گفت: سرفاصله حرکت قطار در این خط اکنون ۴ دقیقه است، به طوری که مسافران این خط از سقف ۵۰۰ هزار نفر به ۸۰۰ هزار نفر نیز رسیده است.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران تاکید کرد: تهران به ۳۰۰ رام قطار برای خدمات رسانی مترو به شهروندان نیاز دارد که متاسفانه دولت در این سالها در تأمین واگن و قطار برای مترو تهران اقدامی نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج