۴۳۸۷۵۶
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

معرفی فناوری های جدید در هواپیماهای آینده

دانشمندان و مهندسان به فناوری هایی مربوط به آینده دست یافتند که می تواند در ساخت هواپیماهای نظامی یا فضایی تا سال ۲۰۴۰ یا قبلا از آن کاربرد داشته باشد. در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

وب سایت کلیک: دانشمندان و مهندسان به فناوری هایی مربوط به آینده دست یافتند که می تواند در ساخت هواپیماهای نظامی یا فضایی تا سال ۲۰۴۰ یا قبلا از آن کاربرد داشته باشد. در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.
معرفی فناوری های جدید در هواپیماهای آینده

چاپ سه بعدی

هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و یا هواپیماهای بدون سرنشین توسط تکنولوژی فوق العاده مدرن و پیشرفته چاپ ۳D، از طریق لایه های افزودنی و تکنیک های مونتاژ رباتیک ایجاد خواهند شد. پرینتر ۳D به داده های یک اتاق کنترل از راه دور که در آن یک فرمانده انسان تصمیم می گیرد چه باید تولید شود تا آن ها را تغذیه کند، پاسخ می دهد.

معرفی فناوری های جدید در هواپیماهای آینده

UAV ها (هواپیماهای بدون سرنشین) به بهترین وجه برای هر سناریویی مناسب هستند. می شود از آن ها برای نظارت های پایدار و طولانی مدت، حمل کالا، نجات شهروندان و یا کمک به سربازان در موقعیت های جنگی خطرناک استفاده نمود. پس از استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در یک مورد خاص، می توان آن ها را تغییر دارد و در کاری دیگر از آن استفاده نمود. بنابراین استفاده مجدد از آن ها هم بسیار آسان و ساده می باشد. این کار باعث ایجاد نیروی کار سازگار دائمی و تولید مجموعه ای موثر برای انجام هر کار با یک هواپیمای بدون سرنشین می شود، که قادر است به هر کار ناشناخته ای بدون سناریوی از پیش تعریف شده وارد شود.

ترانسفورماتور

ترانسفورماتور یک سیستم انعطاف پذیر هواپیمایی است که ترکیبی از جت های کوچک تر برای انجام سفرهای کارآمد تر، قبل از سازگار سازی آن ها با شرایط دیگر است. این مفهوم می تواند برای هر طرحی عملیاتی شود. به عنوان مثال، می توان از هواپیماهای کوچک برای سفرهای طولانی استفاده کرد. این کار باعث افزایش استفاده از طیف گسترده ای از جت ها در جا به جایی و صرفه جویی در مصرف سوخت می شود.

معرفی فناوری های جدید در هواپیماهای آینده

هنگامی که جت ها به هدف خود رسیدند و نهایت خدمت خود را در این زمینه انجام دادند، می توانند برای انجام وظایفی دیگر، مانند نظارت و باربری مورد استفاده قرار گیرند.

سیستم های انرژی هدایت شده

یک سلاح آینده نگرانه مربوط به هواپیماها است که قادر به شلیک یک پرتو متمرکز از انرژی با سرعت نور می باشد. در آینده می توان این سلاح را به عنوان عضوی جدایی ناپذیر برای تمام هواپیماها در نظر گرفت. این سلاح به هواپیما اجازه می دهد که در حال حرکت با سرعت بالا، اهداف را با دقت باور نکردنی نابود کند. گفته می شود که هزینه عملیاتی شدن این سلاح هم بسیار کم می باشد.

معرفی فناوری های جدید در هواپیماهای آینده

بازمانده

این تکنولوژی به جت ها این امکان را می دهد که به سرعت آسیب های وارد شده در هنگام پرواز را برطرف نمایند. این فناوری یک مایع بسیار سبک وزن است، که در داخل یک الگو از نانو لوله های کربنی که هواپیما از آن ها ساخته شده است، منتشر می شود تا آسیب های وارده را در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم نماید.

استفاده از این تکنولوژی های پیشرفته هرگونه هواپیمایی را قادر می سازد که به راحتی وارد هرگونه سناریویی، حتی خطرناک شود و یا ماموریت هایی حیاتی را به انجام برساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج