جاباما
۴۳۸۷۷۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

واردات نوشابه الکل دار تکذیب شد

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشابه الکل دار، وارد کشور نشده که حالا بخواهد جمع آوری شود.

خبرگزاری ایرنا: معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشابه الکل دار، وارد کشور نشده که حالا بخواهد جمع آوری شود.

طی هفته های اخیر اخباری مبنی بر وجود نوشابه های الکلی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده است. در اخبار منتشر شده کذب در فضای مجازی آمده است که « دلستر 'پترویچ ' به علت داشتن ۳درصد الکل، در حال جمع آوری از سوپرمارکت هاست.»
سمیره صباح در این زمینه گفت: سازمان غذا و دارو بر تمام فرآورده های آشامیدنی گاز دار و غیر گاز دار همانند سایر محصولات نظارت کامل دارد.
وی ادامه داد: همچنین این سازمان بر نوشیدنی هایی وارداتی پس از حلیت نیز نظارت های مبنایی اعمال می کند.
صباح تصریح کرد: آنچه در فضای مجازی و از سوی جریان های خاصی بیان می شود در هیچیک از نوشیدنی های گاز دار مجوز دار الکل ۳درصدی کمتر یا بیشتر وجود نداشته و هیچ دستوری هم در زمینه جمع آوری آنها از سوپر مارکت ها ابلاغ نشده است.
معاون اداره کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: فرآورده های آشامیدنی اعم از گاز دار و غیر گازدار بر اساس دستورالعمل های مشخص تولید یا وارد می شود.

صباح در ادامه از کاهش قند نوشیدنی ها از سوی سازمان غذا و دارو خبر داد و افزود: طی دو سال اخیر ، این سازمان ، تصمیمات شایسته ای برای کاهش شکر در آنها انجام داده است که بطور قطع در ارتقای سلامت جامعه نقش تعیین کننده خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج