۴۳۸۸۶۴
۵۱۲۰
۵۱۲۰
پ

کیت بلانشت و همسرش؛ ۱۹ سال زندگی مشترک

کیت بلانشت بازیگر استرالیایی و همسرش اندرو آپتون با حضور در جمع خبرنگاران هم از نوزدهمین سال ازدواج شان گفتند و هم از برنامه‌های آینده‌شان خبر دادند.

روزنامه بانی فیلم: کیت بلانشت بازیگر استرالیایی و همسرش اندرو آپتون با حضور در جمع خبرنگاران هم از نوزدهمین سال ازدواج شان گفتند و هم از برنامه‌های آینده‌شان خبر دادند.

به نقل از دیلی میل، کیت بلانشت و همسرش که برای حضور در نمایشی با عنوان «حضور درمنهتن» پنج شنبه در میان دوستداران‌شان و جمع خبرنگاران حاضر شده بودند، اعلام کردند ۱۹ سال از زندگی مشترک شان می‌گذرد.
کیت بلانشت و همسرش؛ 19 سال زندگی مشترک

بازیگر ۴۷ ساله و همسرش که نمایشنامه نویس و ۵۰ ساله است در سال ۱۹۹۶ در یک شوی تلویزیونی آشنا شدند و امسال ۲۹ دسامبر نوزدهمین سال زندگی مشترک‌شان را جشن می‌گیرند.

این زوج همکار استرالیایی که سه پسر به نام‌های دشیل ۱۵ ساله، رومن ۱۲ ساله و اینیاتسیو ۸ ساله دارند یک دختر ۸ ساله به نام ادیت هم دارند که او را به فرزندخواندگی پذیرفته‌اند.

بلانشت که دو جایزه اسکار و۳ جایزه گلدن گلوب در کارنامه سینمایی اش دارد در این نمایش که برای اولین بار در برادوی به صحنه رفته، نمایش موفقیت‌‌آمیزی را که سال پیش در سیدنی تئاتر اجرا کرد، تکرار می‌کند.

این بازیگر موفق در این نمایش در نقش بیوه‌ای به نام آنا پتروونا در برابر ریچارد روکسبورگ بازی می‌کند که در نقش میخاییل به صحنه می‌رود . آپتون نویسنده این نمایشنامه است که جان کراولی آن را کارگردانی می‌کند.

پیش نمایش این اثر نمایشی ۱۷ دسامبر آغاز می‌شود و دو ماه نمایش آن ادامه پیدا می‌کند و بعد راهی تئاتر اتل بری‌مور در نیویورک می‌شود.

کیت بلانشت بازیگر نقش‌های مختلفی در اینستالیشن «مانیفستو» برای جولین رزفلد هم بوده که قرار است در پارک اوینیو در تاریخ ۸ ژانویه روی صحنه برود وبعد در تاریخ ۱۹ ژانویه در جشنواره ساندنس نمایش داده شود.

وی از بازیگران نسخه زنانه «یار اوشن» با عنوان «هشت یار اوشن» نیز خواهد بود که سال ۲۰۱۸ و با حضور بازیگران دیگری چون ساندرا بولاک ، سارا پائولسون و ریحانا نمایش داده می شود. گفته می‌شود او قرار است نقشی نیز در سه گانه «اقیانوس» در برابر برد پیت بازی کند.

بلانشت پس از بازی در «جاسمین غمگین» وودی آلن نیز به صحنه رفته بود و برای ایفای نقش در یک نمایش فرانسوی به نام «مایداس» در کنار ایزایل هوپر و الیزابت دبیکی در اثری از ژان ژنه بازی کرد. این نمایش که محصول کمپانی تئاتر سیدنی بود، در نیویورک به صحنه رفت. آن نمایش بر مبنای ترجمه جدید انگلیسی از این نمایشنامه توسط اندرو آپتون و به کارگردانی بندیکت اندروز ساخته شد و چهارمین تجربه بلانشت برای به صحنه بردن محصولی از کمپانی تئاتر سیدنی در نیویورک بود. او پیشتر سال ۲۰۰۶ با «هدا گالبر» و سال ۲۰۰۹ با «اتوبوسی به نام هوس» در بروکلین به صحنه رفته بود. «دایی وانیا» دیگر نمایش مشهوری بود که بلانشت در سال ۲۰۱۲ در جشنواره مرکز لینکلن در آن ایفای نقش کرد.

سال پیش اعلام شد ریچارد لینک لیتر کارگردان فیلم تحسین‌شده «پسربچگی»، کمدی جدیدی با عنوان «کجا رفتی برنادت؟» را به زودی کلید می‌زند که با حضور کیت بلانشت ساخته می شود. داستان فیلم زندگی آرشیتکتی را در مرکز توجه قرار می‌دهد که پیش از سفر با خانواده‌اش به قطب جنوب ناپدید می‌شود. دختر نوجوان او به نام «بی» روایت گر قصه مادرش و کتاب است و همراه مجموعه‌ای از نامه‌ها و ایمیل‌های خودش و مادرش و مدارک اف‌بی‌آی، در گفت‌وگو با یک روانکاو، ماجرا را روایت می‌کند. به نظر می رسد کیت بلانشت چهره مناسبی برای ایفای نقش این آرشیتکت انزواطلب باشد.

کیت بلانشت پنج بار نامزد جایزه اسکار شده و سال ۲۰۱۴ اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی را برای بازی در فیلم «جاسمین غمگین» وودی آلن دریافت کرد. او بعد با درام «کارول» در مقابل رونی مارا درخشید و برای داشتن دو فیلم «کارول» و «حقیقت» در یک سال، جایزه یک عمر دستاورد هنری دیزرت پالم را دریافت ‌کرد.

این بازیگر استرالیایی یکی از ۶ بازیگر زنی است که توانسته هر دو جایزه بهترین بازیگر نقش زن و بهترین بازیگر نقش مکمل زن اسکار را از آن خود کند و همچنین تنها بازیگر استرالیایی است که دو جایزه اسکار برده است.

بلانشت استرالیایی خود مدتی از مدیران هنری کمپانی تئاتر سیدنی بود و همسرش هنوز این مسئولیت را برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج