۴۳۸۹۰۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طنز؛ صادرات علوم سیاسی

به نظرم حالا که صادرات مغز کمتر شده، می توانیم برای ارزآوری بیش تر، از این به بعد، روی صادرات علوم سیاسی تمرکز کنیم. چی؟ کی علوم سیاسی ما را می خرد؟ اگر به حسن عباسی علاقه دارید، باید یقین داشته باشید که علوم سیاسی ما خیلی هم باکیفیت است. چون ایشان اعلام کرده مباحث علوم سیاسی کشک است و کیست که نداند کشک ایران خیلی مرغوب است.

ماهنامه خط خطی - شهرام شهیدی: به نظرم حالا که صادرات مغز کمتر شده، می توانیم برای ارزآوری بیش تر، از این به بعد، روی صادرات علوم سیاسی تمرکز کنیم. چی؟ کی علوم سیاسی ما را می خرد؟ اگر به حسن عباسی علاقه دارید، باید یقین داشته باشید که علوم سیاسی ما خیلی هم باکیفیت است. چون ایشان اعلام کرده مباحث علوم سیاسی کشک است و کیست که نداند کشک ایران خیلی مرغوب است.

***

محمدرضا باهنر گفت برخی می خواستند من را متهم کنند که پیش بینی خوبی دارم. باید به ایشان بگویم نه، ببم جان. خیالتان راحت. این وصله ها به شما نمی چسبد و شما کماکان همه چیز را بد پیش بینی می کنید.

***

دانشمندان اعلام کردند جهان در سال ۲۰۴۵، با ذهن کنترل می شود. این پروژه البته سال ۲۰۱۶، در آمریکا کلید خورده و مراحل تست اولیه اش را می گذارند. یعنی بعد از انتخاب ترامپ معلوم شد از این به بعد آمریکا قرار است با ذهن ترامپ کنترل شود. حالا اگر ترامپ ذهنش را دایورت کرده جای دیگری، تقصیر گیرنده های شما نیست. فرستنده از بیخ و بن مشکل دارد.

***

وزیر دادگستری گفته در ایران هیچ کس حرف در گلویش خشک نمی شود. به نظرم ایشان آما درستی داده. از بس که «آب خنک» خوردن مد شده! مهریه؟ آب خنک. چک برگشتی؟ آب خنک! فلان؟ آب خنک! بهمان؟... خب با این همه آّب خنک گلوی خشک باقی می ماند؟

***

الهه کولایی گفته هیچ کس نمی تواند منکر شود که برخی با رانت و پول وارد لیست امید شدند. اصلا این حرف ناراحتی دارد؟ این همه در این سال ها به شما آموختم چگونه نیمه پر لیوان بین حرفه ای بشوید، این شد نتیجه اش؟ نکته مثبتش کجاست؟ اینکه لازم نیست تحریم ها لغو گردد و انتقال پول از طریق بانک های معتبر تسهیل شود. چه روشی بهتر از خرید و فروش قرار گرفتن در لیست های انتخاباتی قرار گرفتن؟

من خودم به جای طنزنویسی می خواهم بروم توی یک از این لیست های انتخاباتی زنبیل بگذارم و جا بگیرم و بعد جای خودم را بفروشم. برای مایی که نمی توانیم به خاطر جنسیتمان نوزادمان را بفروشیم این راه بهتری برای رسیدن به پول نیست؟

***

من تازه فهمیده چرا هشتم گروی نهم است و توی این بلبشو بازار هیچ پولی گیرم نمی آید. خودم مقصرم، چون محمدعلی نجفی را الگوی اقتصادی ام قرار داده ام و ایشان هم که طبعشان بلند. بله خب. خود ایشان بود که گفت 8 هزار میلیارد تومان پولی نیست که خورده باشند. بدبختی اقتصاد هم جوری راکد است که بار بالای 8 هزار میلیارد تومان کم به پستمان می خورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج