۴۳۹۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

دستبرد ۸ هزار میلیاردی تحت پوشش وام

نقوی حسینی تصریح کرد در صندوق ذخیره فرهنگیان ۸ هزار میلیارد تومان به ۳۰ نفر بدون دریافت وثایق مطمئن وام داده شده است که مصداق آشکار دزدی از بیت المال تحت پوشش وام است.

خبرگزاری فارس: سید حسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صندوق ذخیره فرهنگیان مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان به ۳۰ نفر بدون دریافت وثایق مطمئن داده شده است، اظهار داشت: این موضوع مصداق آشکار دزدی از بیت‌المال است و به نام و تحت پوشش وام به صندوق ذخیره فرهنگیان دستبرد زده شده است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور اعتقاد دارد از تریبون مجلس اظهار می دارد که معوقه بانکی است و این موضوع نشان می‌دهد که اراده برای مقابله و مبارزه با فساد بزرگ صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت وجود ندارد.

نقوی حسینی با بیان اینکه قوه قضائیه مسئولانه به این فساد ورود پیدا کرده است، تصریح کرد: این قوه با تعهد کامل، افراد اصلی این فساد را دستگیر و موضوع را رسیدگی می‌کند اما ظاهراً در وزارت آموزش و پرورش و دولت اراده‌ای برای مقابله و مبارزه با چنین فسادی وجود ندارد.

این نماینده مجلس با اشاره به انتصاب نیکدل به عنوان سرپرست صندوق ذخیره فرهنگیان، اظهار داشت: این نوع انتصابات قبلاً هم انجام شده است و تخلفات مالی که صورت گرفته بود بخاطر همین گونه انتصابات بوده است.

نقوی حسینی افزود: در زمان انتصاب فرد قبلی در صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت و وزیر وقت، تذکر داده شده بود و انتصابی که انجام شد، اکنون حاصلش را مشاهده می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین صحرانورد

      سلام، جز اینکه بگم متاسفم وشرم دارم، فقط دلم خوشه که خدائی هست وآخرتی! !!

    • بدون نام

      واقعا جای تاسف

    • بدون نام

      شرم اور است

    • بدون نام

      واقعا شرم آور است واقعا متاسفم برای اینطور معسولینی حداقل شرم از مردم نمی کشید شرم از شهدا عزیز بکشید این مملکت این همه شهید داده بخاطر فساد تو کشورمان نباشد کشوری پاک داشته باشیم شما به سوگند خود پایبند باشید باز شما دوزدی می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج