۴۳۹۵۲۳
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

رولزرویس تقریباً آماده است تا اولین SUV خود را معرفی کند. این خودرو که کولیان نام گرفته است انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ به بازار آید اما پیش از آن باید آزمون‌های پروتوتایپ آن در جاده‌های عمومی مونیخ انجام شود.

وب سایت پدال - امیر دهقان: رولزرویس تقریباً آماده است تا اولین SUV خود را معرفی کند. این خودرو که کولیان نام گرفته است انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۸ به بازار آید اما پیش از آن باید آزمون‌های پروتوتایپ آن در جاده‌های عمومی مونیخ انجام شود.
چندی پیش دو تصویر جاسوسی نه‌چندان واضح از کولیان منتشر و گفته شد که رولزرویس به‌زودی تست‌های جاده‌ای آن‌را آغاز می‌کند. حالا که این آزمون‌ها آغاز شده است، تصاویر جاسوسی جدیدی هم از کولیان انتشار یافته که هرچند تحت پوشش سنگینی است اما بیش‌ازپیش طراحی کلی آن‌را نشان می‌دهد.

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

در قسمت جلویی خودرو همان‌طور که انتظار می‌رفت شاهد طراحی سنتی رولزرویس شامل جلوپنجرهٔ عمودی بزرگ کرومی، چراغ‌های مستطیل شکل ساده و ورودی‌های هوا در سپر هستیم؛ اما چیزهای بسیار کمی از طراحی قسمت عقبی خودرو مشخص است و می‌توان گفت این قسمت هنوز در مراحل اولیهٔ توسعه قرار دارد.

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

در طول سال جاری، آزمون کولیان در جاده‌های عمومی ادامه خواهد یافت و سپس در ماه دسامبر برای ارزیابی در آب‌وهوای سرد به قطب شمال برده خواهد شد. بعدازآن در سال ۲۰۱۷ کولیان جهت آزمایش دوام در آب‌وهوای گرم به بیابان‌های خاورمیانه انتقال پیدا خواهد کرد. درنهایت پس از انجام تمامی این آزمایش‌ها، رولزرویس کولیان برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ رسماً معرفی خواهد شد.

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

گذشته از طراحی جعبه‌ای شکل آشنا، ما میدانیم که SUV رولزرویس بر روی همان پلت‌فرم آلومینیومی جدیدی ساخته می‌شود که نسل آیندهٔ فانتوم بر اساس آن ساخته خواهد شد. نیروی موردنیاز کولیان نیز در ابتدا توسط نسخهٔ قوی‌تری از پیشرانهٔ ۶.۷۵ لیتری V۱۲ رولزرویس تأمین خواهد شد اما انتظار می‌رود بعدازآن نسخه‌های هیبریدی و تمام الکتریکی آن‌هم تولید گردد. هرچند نیروی موتور کولیان به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند اما انتظار نداریم کسی با آن به خارج از جاده رفته یا آفرود سنگین انجام دهد.

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

هنوز هیچ گفته‌ای در رابطه با قیمت این SUV فوق لوکس بریتانیایی مطرح نشده است اما انتظار می‌رود قیمت آن در محدودهٔ اواسط شش‌رقمی باشد. رولزرویس کولیان به‌طور مستقیم با بنتلی بنتایگا به رقابت خواهد پرداخت. همچنین زمانی که لامبورگینی اوراس معرفی گردد، آن‌هم رقیبی برای کولیان خواهد بود.

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان

انتشار تصاویر جاسوسی بیشتر از رولزرویس کولیان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج