جاباما
۴۳۹۵۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

همین چند وقت پیش بود که نایکی یک فروشگاه بسیار زیبا افتتاح کرده بود. حالا شرکت آدیداس هم فروشگاهی شگفت‌انگیز و بسیار پیشرفته را در شهر نیویورک تاسیس کرده و در آن از جدیدترین محصولاتش که به تکنولوژی‌های جالبی مجهز شده‌اند، رونمایی کرده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همین چند وقت پیش بود که نایکی یک فروشگاه بسیار زیبا افتتاح کرده بود. حالا شرکت آدیداس هم فروشگاهی شگفت‌انگیز و بسیار پیشرفته را در شهر نیویورک تاسیس کرده و در آن از جدیدترین محصولاتش که به تکنولوژی‌های جالبی مجهز شده‌اند، رونمایی کرده است.
پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

در ادامه می‌توانید برخی از محصولاتی که در این فروشگاه به فروش می‌رسند را مشاهده کنید:

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

یکی از چیزهایی جالبی که در این فروشگاه میبینید، Run Genie نام دارد. سیستمی که به دو عدد سنسور مجهز شده و اطلاعات را از طریق یک برنامه به آیپد کاربران ارسال می‌کند. هدف از ساخت این سنسورها هم این بوده که مشتریان راحت‌تر بتوانند کفشی که می‌خواهند را در فروشگاه پیدا کنند و اطلاعات مختلفی هم از آن به دست بیاورند. با استفاده از این سنسورها، اطلاعات مختلفی به دست می‌آید. سپس سنسور با توجه به اطلاعاتی که جمع‌آوری کرده، یک کفش را به کاربران پیشنهاد می‌کند.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

دنیای واقعیت مجازی هر روز گسترده‌تر می‌شود. اگر به فروشگاه آدیداس بروید می‌توانید با این هدست واقعیت مجازی مضامین مختلفی را مشاهده کنید. در این ویدیوها از جیمز هاردن ستاره‌ی NBA استفاده شده که توضیحات متفاوتی درباره‌ی محصولات آدیداس به مشتریان می‌دهد.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

با گشت و گذار در فروشگاه آدیداس یکسری صفحه‌های نمایش لمسی مشاهده می‌کنید. این صفحه‌های نمایش مدل‌های سه بعدی از کفش‌های مختلف را نشان می‌دهند. حتی اطلاعات بیشتری هم به کاربران داده می‌شود تا بتوانند قبل از خرید با کفش‌ها بیشتر آشنا شوند.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

آدیداس در فروشگاه جدیدش یکسری تردمیل هم قرار داده که باسنسورهای Run Genie کار می‌کنند. یک صفحه نمایش بزرگ هم جلوی این تردمیل قرار گرفته که کاربران می‌توانند منظره‌ی آن را تغییر دهند.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

قسمت دیگری از این فروشگاه قرار دارد که Mi Ultra Boost نام دارد. در این قسمت کاربران می‌توانند برای اولین‌بار کفش‌های خودشان را شخصی‌سازی کنند.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

آدیداس جالباسی‌های مخصوصی دارد که از بازیافت‌ پلاستیک‌های دریایی ساخته شده‌اند.

پیشرفته‌ترین فروشگاه آدیداس را ببینید

یک اپلیکیشن مخصوص در اختیار کارکنان این فروشگاه قرار گرفته که SAM یا Store Associate Mobile نام دارد. این برنامه به کارکنان کمک می‌کند تا اگر جنسی در فروشگاه نبود به مشتری بگوید که آن جنس را از کدام فروشگاه آدیداس می‌توان تهیه کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج