جاباما
۴۳۹۷۴۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

غایب بزرگ مراسم بهترین بازیکن سال جهان

ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان غایب خواهد بود.

وبسایت نود: کریستیانو رونالدو که به عنوان یکی از سه نامزد نهایی کسب جایزه توپ طلا که دوشنبه برگزار می شود، معرفی شده است اما در همان روز همراه با تیم فوتبال رئال مادرید برای برگزاری مسابقات جام باشگاه های جهان در ژاپن حضور خواهد داشت.

کریستیانو رونالدو سال فوق العاده موفقی را پشت سر گذاشت و با فتح لیگ قهرمانان اروپا همراه با رئال مادرید و یورو ۲۰۱۶ همراه با تیم ملی پرتغال، از سوی بسیاری از کارشناسان شانس اول کسب جایزه توپ طلا به شمار می رود. رونالدو برای کسب عنوان بهترین بازیکن جهان باید با لیونل مسی آرژانتینی و آنتوان گریزمان فرانسوی رقابت کند.

اما رونالدو سه شنبه آینده باید در مرحله نیمه نهایی بازی های باشگاه های جهان در ژاپن و سه روز بعد هم در فینال این بازیها به میدان برود و به این ترتیب مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال جهان در پاریس را از دست خواهد داد. در همین زمینه Mirror گزارش داد که رونالدو به همراه سایر بازیکنان تیم رئال مادرید صبح امروز راهی توکیو شدند. به نظر می رسد در این فصل هم رونالدو در شرایط بسیار خوبی در تیم باشگاهی به سر می برد و در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف نسبت به رقیب دیرینه خود یعنی بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کریستیانو رونالدو تا این هفته ۱۰ گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج