۴۳۹۹۹۱
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

روزنامه اعتماد: احمدتوکلی جوگیر شده

روزنامه اعتماد نوشت: در عالم سیاست جوگیر شدن یک آفت جدی است یعنی جو حاکم بر جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو آدم را به گفتن سخنانی وامی‌دارد که ته آن جز پشیمانی و پس گرفتن حرف‌ها نیست؛ بگذریم که برخی شجاعت این کار را هم ندارند و عمدا فراموش می‌کنند که چه گفته‌اند.

روزنامه اعتماد نوشت: در عالم سیاست جوگیر شدن یک آفت جدی است یعنی جو حاکم بر جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو آدم را به گفتن سخنانی وامی‌دارد که ته آن جز پشیمانی و پس گرفتن حرف‌ها نیست؛ بگذریم که برخی شجاعت این کار را هم ندارند و عمدا فراموش می‌کنند که چه گفته‌اند.

همگان به خاطر دارند كه يك «سردار سياسي» گفته بود فرزندان فلان مسوول يك روز هم به زندان نخواهند رفت و اگر بروند من ريشم را از ته مي‌تراشم. دختر آن مسوول به زندان رفت ولي آن ريش كوتاه نشد و البته صاحب آن ريش هم خود را به فراموشي زد.
اين روزها هم وقتي به سراغ گفته‌هاي سياسيون مي‌رويد اينگونه عبارات را فراوان مي‌شنويم كه معلوم است گوينده تحت تاثير جو قرار گرفته و حرف‌هايي زده است كه اگر در شرايط ديگر بود قطعا بر زبان نمي‌آورد. همين جناب محمود صادقي را در نظر بگيريد كه در دانشگاه شيراز درباره رييس يك قوه الفاظ تندي را به كار برد و بعد مجبور شد در دانشگاه اراك آن را پس بگيرد و عذرخواهي كند. خدا را شكر كه شجاعت عذرخواهي داشت.
جناب نقوي حسيني ديگر نماينده مجلس هم گفته است: بنده پيش از برجام گفتم اگر امريكا تحريم‌ها را لغو كرد، مدرك دكتراي علوم سياسي‌ام را در سطل آشغال مي‌ريزم! ايشان هم يقينا اين مدرك را در سطل آشغال نخواهد ريخت و با هر استدلالي كه شده باز هم مدرك خودش را نگه خواهد داشت حتي اگر امريكا تمام تحريم‌هاي مرتبط با موضوع هسته‌اي را لغو كند. طبعا پيدا كردن يك نمونه از تحريم‌هاي باقي‌مانده امريكا براي دور نريختن مدرك دكتري ايشان كفايت مي‌كند.

جناب احمد توكلي هم در گفت‌وگويي اعلام كرد: «امروز هم با قاطعيت مي‌گويم اگر احمدي‌نژاد و هاشمي‌رفسنجاني كانديدا شوند بنده مي‌روم سوريه!» معلوم است كه توكلي در ايران مي‌ماند و در انتخابات هم شركت مي‌كند و احتمالا در ميان اين دو نفر هم به يكي راي خواهد داد. ايشان قبلا هم راي دادن به احمدي‌نژاد را حرام اعلام كرده بود ولي بعدا با ذكر دلايلي به او راي داد. شايد اين‌بار مي‌خواهد در ايران نباشد تا اصلا راي ندهد و الا انتظار پيوستن به مدافعان حرم از ايشان نمي‌رود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناجی

      جالب بود

    • بی نام

      احمد توکلی پابش را بیشتر از گلیمش دراز کرده و حرف ...در مورد احمدی نژاد مزگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج