جاباما
۴۴۰۲۰۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

این خودروی مفهومی شبیه به هیچ خودرویی نیست

خودروی مفهومی مصرف کننده (The Consumer Car) تصمیم دارد تا نظر شما را درباره مفهوم خودرو عوض کند و چه قوی یا ضعیف، در انجام این کار موفق ظاهر شده است.

وب سایت گجت نیوز: تمامی وسایلی که در دنیای اطراف ما وجود دارند، در عین تفاوت زیاد با یکدیگر، در قالب خود یکسان هستند؛ هر کمپانی خودروساز با خلاقیت به خرج دادن و طراحی متفاوت محصولات، به نوعی بازار را به سمت خودش جذب می‌کند، اما همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، تمامی این مدل‌ها در ساختار پایه خود هیچ فرقی با یکدیگر ندارند، به این معنی که با شنیدن نام خودرو یک جسم مشخص در ذهن شما تداعی می‌شود.
این خودروی مفهومی شبیه به هیچ خودرویی نیست
خودروی مفهومی مصرف کننده (The Consumer Car) تصمیم دارد تا نظر شما را درباره مفهوم خودرو عوض کند و چه قوی یا ضعیف، در انجام این کار موفق ظاهر شده است.

طراحی متفاوت خودروی مفهومی مصرف کننده

با تمامی تکنولوژی به کار رفته در اتومبیل‌های کنونی اعم از انقلاب اتومبیل‌های خودران و همچنین الکتریکی، تمامی آن‌ها ساختار یکسانی دارند، اما مدل جدید معرفی شده در این صنعت با نام "خودروی مفهومی مصرف کننده" این روال را بر هم زده است.
در نظر اول این جسم متحرک به هر چیزی جز یک خودرو شباهت دارد، اما به عقیده سازنده، این طرح مفهومی را باید در دسته‌بندی اتومبیل‌ها قرار دهیم. این مدل در نظر دارد تا هر چیزی را که تاکنون درباره خودروها دیده یا شنیده‌اید به چالش بکشد، از همین رو با طراحی کاملا متفاوتی عرضه شده است.
چرخ‌های خودروی مفهومی مصرف کننده به زیبایی از دید مخفی شده‌اند، به همین دلیل به نظر می‌رسد که وسیله در فضا شناور بوده و با فاصله گرفتن از سطح زمین در حال حرکت رو به جلو است. طراحی کلی آن شبیه به یک جعبه در نظر گرفته شده و با دنیای آیرودینامیک آشنایی زیادی ندارد، اما در هر صورت یک اتومبیل محسوب می‌شود.

سازنده هدف خود را پس زدن هنجار کلی طراحی در صنعت خودروسازی عنوان کرده است و بدون در نظر گرفته خوبی‌ها و بدی‌های خودروی مفهومی مصرف کننده ، باید اعتراف کرد که طراح در این باره موفق ظاهر شده است.
به عنوان نمونه این طرح مفهومی فاقد سقف بوده و چراغ جلویی آن به صورت یکنواخت در قسمت جلویی، شبیه به یک مشعل در نظر گرفته شده است. شاید با دیدن ظاهر فوق‌العاده خودروی مفهومی مصرف کننده و شباهت آن با طراحی مدرن، آن را یک وسیله قدرت گرفته از نیروی الکتریکی بدانید، اما این اتومبیل زیر بدنه خود یک موتور بنزینی دارد.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
این خودروی مفهومی شبیه به هیچ خودرویی نیست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج