جاباما
۴۴۰۲۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گردش مالی قاچاق دارو ۱.۵ میلیارد دلار است

رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گردش مالی قاچاق دارو ١.٥ میلیارد است، گفت: ٥ درصد داروهای فعلی قاچاق است و به دلیل اینکه موضوع سلامت مردم مطرح است رقم بالایی بوده که باید کنترل شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه گردش مالی قاچاق دارو ١.٥ میلیارد است، گفت: ٥ درصد داروهای فعلی قاچاق است و به دلیل اینکه موضوع سلامت مردم مطرح است رقم بالایی بوده که باید کنترل شود.

علیرضا جمشیدی در حاشیه همایش ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عمده قاچاق از کدام مبادی ورودی و از کدام کشورهاست؟ گفت: قاچاق از کشورهای مختلف صورت می گیرد، اما اینکه از چه مبادی وارد می شود متاسفانه یک بخش عمده از مبادی رسمی وارد می شود، بخش فرودگاهی و مسافری، گمرک، کوله برها و ته‌لنجی‌ها می‌آورند.

جمشیدی در پاسخ به سئوال دیگر همان خبرنگار مبنی بر آخرین وضعیت قاچاق دارو گفت: وضعیت امسال از سال‌های گذشته بهتر شده، اما باز هم نسبت به حجمی که وارد می شود خیلی اتفاق خوبی نیفتاده است. گردش مالی کل قاچاق سالانه ١٥ میلیارد دلار است و گردش مالی قاچاق دارو ١.٥ میلیارد دلار است، ٥ درصد داروهای فعلی قاچاق است. چون بحث سلامت مردم است رقم بالایی است که باید کنترل شود.

وی در رابطه با طرح ناصر خسرو گفت: طرح ناصر خسرو همچنان پابرجاست و به زودی به بخش های دیگر هم ورود می کنیم و دولت هم حمایت می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج