جاباما
۴۴۰۲۸۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام

این صخره ماسه سنگی حدود ۲۳۰ میلیون سال پیش شکل گرفته است و استحکام زیادی دارد و در عین حال به اندازه کافی نرم هست که بتوان با قلم و کلنگ روی آن کار کرد.

برترین ها: شهر ناتینگهام در ناتینگهمشایر در انگلستان در سراسر یک برآمدگی ماسه سنگی که تپه های ملایم شمال رودخانه ترنت را شکل داده اند، کشیده شده است. این صخره ماسه سنگی حدود ۲۳۰ میلیون سال پیش شکل گرفته است و استحکام زیادی دارد و در عین حال به اندازه کافی نرم هست که بتوان با قلم و کلنگ روی آن کار کرد. این کیفیت دوگانه عجیب قدرت و نرمی به سنگ اجازه می دهد به آسانی حفاری شود و هنوز هم در گستره های پشتیبانی نشده ایمن بماند.
اولین ساکنان ناتینگهام از این ویژگی خاص استفاده کردند. آن ها فهمیدند که آسانتر و ارزانتر خواهد بود که فضای سکونت خود را با حفاری در پای این صخره های ماسه سنگی ایجاد کنند تا اینکه خانه هایشان را روی زمین بسازند. هیچ یک از این غارهای اولیه امروزه وجود ندارند.

آن ها توسط فرسایش آب و هوا از هم پاشیده اند. اما هنوز هم صدها غار زیر شهر مدرن ناتینگهام وجود دارد. اعتقاد بر این است که قدیمی ترین این غارها در قرن دوازدهم ایجاد شده اند و تعداد کمی از آن ها بعد از سال 1850 به وجود امده اند. این غارها به عنوان خانه، سرداب و محل کار توسط ساکنان مختلف شهر استفاده می شدند. شمع سازان، نانواها و آهنگران آن ها را دوست داشتند زیرا می توانستند به راحتی آتش روشن کنند بدون اینکه مجبور باشند نگران آن باشند و هرشب خاموش کنند. قصابان و ماهی فروشان هم به دلیل هوای سرد و نبودن مگس به این غارها علاقه داشتند.
در طول انقلاب صنعتی، شمار زیادی از مردم در جستجوی کار به ناتینگهام آمدند و صاحبخانه ها شروع به اسکان خانواده ها در غارها، گاهی با شرایط بسیار بد کردند. همه خانواده ها در یک اتاق می خوابیدند و غذا می خوردند. بهداشت ضعیف بود و غارها زمینه شیوع وبا، سل و آبله شدند. این یکی از بدترین دوره های تاریخ ناتینگهام بود. در سال 1845 اجاره غارها و زیرزمین ها برای استفاده غیرقانونی شد اما در عمل به طور کامل ریشه کن نشد. مردم هنوز تا اوایل قرن بیستم در آن ها زندگی می کردند. در طول جنگ جهانی دوم، غارها پناهگاهی برای حملات هوایی شدند. تعداد انگشت شماری از غارها هنوز استفاده می شوند.
غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
غارهای دیدنی و تاریخی ناتینگهام
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج