۴۴۰۳۷۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

هیدئو کوجیما در جدیدترین صحبت‌های خود، ساخت و توسعه‌ی بازی Death Stranding روی موتور پایه‌ی Decima را به رقابت فضایی دوره‌ی جنگ سرد تشبیه کرده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: هیدئو کوجیما در جدیدترین صحبت‌های خود، ساخت و توسعه‌ی بازی Death Stranding روی موتور پایه‌ی Decima را به رقابت فضایی دوره‌ی جنگ سرد تشبیه کرده است. در توییت‌های اخیر کوجیما، او گفته است که موتور پایه‌ی استودیوی بازی‌سازی «گوریلا گیمز» به آن‌ها اجازه خواهد داد که "نه تنها به مریخ، بلکه به مشتری بروند".

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

اگر صحبت‌های هیدئو کوجیما را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که او نمی‌تواند مثل آدمیزاد صحبت کند. همین چند وقت پیش بود که از کوجیما پرسیده بودند بازی Death Stranding درباره‌ی چیست و او پاسخ داده بود: "چوب‌دستی و طناب." کوجیما در جدیدترین صحبت‌های خود گفته است که همکاری دو استودیوی «کوجیما پروداکشنز» و «گوریلا گیمز» باعث پیشرفت هر دو استودیو خواهد شد.

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

کوجیما دقیقا گفته است: "رقابت در پیشرفت‌های فضایی از زمان جنگ سرد فروکش کرده است؛ آن هم به دلیل هزینه‌های بالای توسعه‌ی فضایی. سرمایه‌گذاری بیشتری روی زمین صورت گرفته است و زمین قدرت‌مندتر شده است، اما در نتیجه‌ی این کار، برنامه‌ی شاتل فضایی متوقف شده. در این میان، من که می‌خواستم به ماه بروم، یک چریکی را دیدم که برنامه‌ای برای سفر به ماه داشت. تصمیم گرفتیم تا با تنظیم موتور، موشکی بسازیم. در نهایت نه تنها به ماه، بلکه به مشتری خواهیم رفت."

فکر نمی‌کنیم نیازی باشد تا به این موضوع اشاره کنیم که منظور کوجیما از «چریکی»، استودیوی گوریلا گیمز و موتور هم موتور پایه‌ی بازی است.

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

وب‌سایت IGN اخیرا مصاحبه‌ای با هیدئو کوجیما، مارک سرنی و هرمن هولست ترتیب داده بود. مارک سرنی طراح اصلی کنسول پلی‌استیشن۴ و مدیر فنی بازی Death Stranding است. هرمن هولست هم مدیریت استودیوی بازی‌سازی گوریلا گیمز را بر عهده دارد.کوجیما در این مصاحبه گفته بود: "موتور پایه‌ی آن‌ها به ما کمک می‌کند تا بازی بهتری بسازیم و در نهایت هم آینده‌ای بهتر برای صنعت رقم بزنیم. موتورپایه‌ی آن‌ها ابزارها و سیستم‌های لازم برای ساخت یک بازی محیط-باز را دارد. این موضوع برای ما بسیار مهم بود."

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

سرنی درباره‌ی همکاری کوجیما پروداکشنز و گوریلا گیمز گفته است: "همکاری آن‌ها بسیار عمیق است. هر دو استودیو روی یک کد کار می‌کنند."

کوجیما در ابتدا تصور می‌کرد که شاید بازی‌شان شبیه به Horizon: Zero Dawn شود، اما پس از اینکه آن‌ها تریلر جدید Death Stranding را روی موتور Decima ساختند، کوجیما می‌بیند که بازی‌ها کاملا فرق دارند.

کوجیما: با بازی جدیدم به فضا می‌روم

کوجیما گفته است که بازی Death Stranding شاید در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. این بازی برای پلی‌استیشن۴ ساخته می‌شود، اما به احتمال زیاد روی کامپیوتر هم عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج