۴۴۰۴۱۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقاد انگلیسی‌ها از منچسترسیتی

شکست سنگین منچسترسیتی در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر لسترسیتی با انتقادات رسانه‌های انگلیسی روبرو شد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، منچسترسیتی پپ گواردیولا شنبه شب در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس چهار بر دو مغلوب لسترسیتی شد. سیتی برابر تیمی شکست خورد که مدافع عنوان قهرمانی‌ است اما اکنون در رتبه چهاردهم قرار دارد و پیش از پیروزی برابر تیم گواردیولا، تنها سه برد کسب کرده بود.

تیم آبی شهر منچستر تنها با یک مدافع میانی واقعی بازی می‌کند چون جان استونز ویژگی‌های یک مدافع را به طور کامل ندارد و فقط به خوبی توپ‌ربایی می‌کند. این بازیکن انگلیسی در خط دفاعی به همراه باکاری سانیا، الکساندر کلاروف و پابلو سابالتا بازی می‌کند. زمانی که استونز به میانه میدان می‌رود تا خط هافبک را قدرتمندتر کند سیتی با سه مدافع بازی می‌کند. جیمی واردی انگلیسی در بازی شنبه از این فضاهای خالی استفاده کرد و توانست هت‌تریک کند. او پیش از این در ۱۲ بازی تنها دو گل به ثمر رسانده بود.

سیتی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی، سه گل دریافت کرد که این موضوع با انتقاد رسانه‌های انگلیسی روبرو شد و سیستم این تیم مورد انتقاد قرار گرفت. ریچارد دان، بازیکن پیشین این تیم و مفسر تلویزیونی در این باره گفت: کسی نبود وضعیت تیم را کنترل کند. سیتی در دستان لستر بود. شاگردان گواردیولا فضای زیادی به آنها داده بودند که این موضوع باعث برتری حریف شده بود.

دان پس از بازی اظهار کرد: دفاع تیم گواردیولا وحشتناک بود. هر بار که لستر حمله می‌کرد، امکان به ثمر رسیدن گل وجود داشت. در زمین هیچ رهبری وجود نداشت. همچنین رابی سویج، بازیکن پیشین سیتی در این باره گفت: سیتی در دفاع فاجعه بود. با چه روشی بازی می‌کردند؟ کاملا بی‌نظم بودند.

گواردیولا پس از بازی اعلام کرد نیاز به زمان دارند تا تاکتیک تیم بهتر شود. سرمربی اسپانیایی گفت: این شکست به روش بازی تیم مربوط نبود. در بازی‌های قبل به خوبی دفاع کردیم و خوب بازی کردیم. باید سر خود را بلند کنیم و همه چیز را بررسی کنیم تا به بهبود وضعیت تیم کمک کنیم. بازی مورد دلخواه‌مان نبود. می‌دانستیم لستر از توپ‌های بلند استفاده می‌کند. تا پایان تلاش کردیم که این نکته مثبتی است اما جبران نتیجه پس از پیروزی سه بر صفر کار سختی است.

منچسترسیتی اکنون در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر قرار و هفت امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • amir097

      بنظر من یکی از بهترین تیمهای حال حاضر منسیتی هستش و گواردیولا باید منچستر سیتی رو از این وضع در بیاره

    • بدون نام

      فقط یوووونایتددددد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج