۴۴۰۶۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افزایش جمعیت زنان سالمند نسبت به مردان

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه درحوزه زنان برنامه های مصوب شده زیادی وجود دارد، گفت: باید در بررسی ها به طور دقیق مطالعه کرد ودید درصد اثر بخشی این برنامه ها برسلامت بانوان چه میزان بوده است.

خبرگزاری میزان: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه درحوزه زنان برنامه های مصوب شده زیادی وجود دارد، گفت: باید در بررسی ها به طور دقیق مطالعه کرد ودید درصد اثر بخشی این برنامه ها برسلامت بانوان چه میزان بوده است.

معصومه آباد با اشاره به اینکه زنان شهر تهران بیشتر مصرف کننده خدمات بهداشت ودرمان هستند، افزود: ۷۵ درصد آسایشگاه های سالمندان را زنان تشکیل می دهند و این بررسی ها درسال ۹۰ نشان می دهد جمعیت زنان سالمند نسبت به مردان سالمند درسال افزایش پیدا کرده است .

عضو شورای شهر با تشریح این وضعیت ادامه داد: خانواده های تک نفره زنان تقریبا ۵ برابر خانواده های تک نفره مردان است وفقر چهره زنانه پیدا کرده است.

آباد بیان کرد: تاخیر درازدواج، افزایش طلاق و کاهش باروری و عدم آموزش های کارآمد و تروج الگوهای نادرست درزندگی زنان قابل تامل است.

وی با اشاره به اینکه باید انطباق برنامه های مصوب شده برای بانوان را براساس شاخصه های توسعه پایدار ومعیارهای سلامت بانوان سنجید ، یادآور شد: باتوجه به اولویت بندی ها و هم سوسازی سیاست هایی که برپایه صیانت از جایگاه خانواده باید در سه محور ایمنی؛بهداشت ومسائل فرهنگی واجتماعی و خدمات شهری مسائل زنان را بررسی کرد.

آباد با اشاره به اینکه سیاست های زیادی در شهر تهران برای سلامت بانوان انجام شده است، تاکید کرد:مطالعه ای بر روی فضاهای عمومی انجام شده تا میزان پاسخگوی نیازهای اجتماعی زنان با توجه به فضاهای عمومی مورد بررسی قرار بگیرد.

به اعتقاد این عضو شورای شهر تهران؛ نتیجه این تحقیق گویای آنست که این فضاهای عمومی مختص زنان برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی زنان با مشکل مواجهه است.

وی همچنین با اشاره به اثر تمرینات ورزشی برافسردگی زنان چاق گفت: مطالعات نشان می دهد تمرینات ورزشی بر میزان افسردگی زنان چاق تاثیرگذاری مثبتی داشته است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج