۴۴۰۶۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

غُرور معروف

بازی پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بین ٢ تیم مدعی جدا از جذابیت‌های فنی، حاشیه‌های فراوانی داشت که بار دیگر نشان داد این رشته نیز درگیر بحران رفتاری بازیکنان شده است.

روزنامه شهروند: بازی پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بین ٢ تیم مدعی جدا از جذابیت‌های فنی، حاشیه‌های فراوانی داشت که بار دیگر نشان داد این رشته نیز درگیر بحران رفتاری بازیکنان شده است.

کری عجیب ملی‌پوشان

ملی‌پوشان والیبال ایران که اکثرا در ٢ تیم بانک سرمایه و پیکان جمع شده‌اند، عصر روز یکشنبه در خانه والیبال تهران رودرروی یکدیگر قرار گرفتند تا قهرمان نیم فصل را مشخص کنند. با این‌که در طول بازی‌های ملی همواره از رابطه صمیمانه ملی‌پوشان اخباری را می‌شنویم، در این بازی ملی‌پوشان حاضر در ٢ تیم به شکلی عجیب برای هم کری می‌خواندند و با رفتارهایی دور از شان یک بازیکن بزرگ خوشحالی خود را نشان می‌دادند. این مسأله شاید جذابیت بازی را بالا برده بود اما درنهایت باعث ایجاد حواشی شد.

همچنان مغرور

سعید معروف که همواره از سوی رسانه‌ها و کارشناسان به خاطر قابلیت‌های فنی‌اش تمجید شده، بار دیگر در بازی حساس لیگ برتر والیبال از خودش حرکات عجیبی نشان داد. همه چیز تا اواخر ست سوم خوب پیش می‌رفت اما برخی از تصمیمات مشکوک داور باعث اعتراض کاپیتان تیم پیکان شد. سعید معروف دایما به سمت داوران می‌رفت و سر آنها داد و فریاد می‌کرد. این اتفاق تا جایی ادامه پیدا کرد که فرهاد شاهمیری، داور المپیکی والیبال ایران قبل از ست پنجم اعلام کرد حاضر به ادامه قضاوت نیست. درنهایت با پادرمیانی طرفین، داور به جایگاه خود بازگشت اما رفتار ناشایست کاپیتان تیم‌ملی والیبال در در پایان بازی هم با دست ندادن به داور ادامه پیدا کرد تا علاوه بر این‌که او و تیمش نتیجه را به بانک سرمایه واگذار کردند، ‌اخلاق را هم ببازند. البته از کار افتادن سیستم ویدیو چک در زمان برگزاری این دیدار نیز به بیشتر شدن اعتراضات دامن زد و نمی‌توان فدراسیون را هم بدون تقصیر دانست.

بانک سرمایه، قهرمان نیم فصل

در پایان نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بانک سرمایه با ١٠ پیروزی از ١١ بازی در جایگاه نخست قرار گرفته و پیکان نیز پشت‌سر شاگردان مصطفی کارخانه قرار دارد. سایپا، پارسه، شهرداری ارومیه و متین ورامین در رده‌های بعدی هستند و در انتهای جدول نیز تیم‌های شهرداری اراک و‌هاوش گنبد قرار دارند. بعد از یک هفته استراحت دور برگشت این مسابقات هم برگزار می‌شود، ‌اگرچه بعد از مشخص شدن رده‌بندی تیم‌ها، مرحله پلی‌آف برگزار خواهد شد و از آن طریق قهرمان معرفی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج