۴۴۰۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احمدی‌ نژاد: درباره کشتی نامه می‌نویسم

رییس‌جمهور در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، با انتقاد از احتمال حذف کشتی از المپیک گفت: کسانی که می‌خواهند کشتی را از المپیک حذف کنند اشتباه می‌کنند؛ البته من هم قرار است نامه‌ای به آنها بنویسم.

خبرگزاری ایسنا: رییس‌جمهور در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، با انتقاد از احتمال حذف کشتی از المپیک گفت: کسانی که می‌خواهند کشتی را از المپیک حذف کنند اشتباه می‌کنند؛ البته من هم قرار است نامه‌ای به آنها بنویسم .

محمود احمدی‌نژاد که برای تماشای فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۳ در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی حضور یافته بود، پس از مراسم اهدای کاپ قهرمانی به تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، خطاب به اعضا و دست‌اندرکاران تیم کشتی ایران اظهار کرد: من این موفقیت ارزشمند و افتخارآفرین را به شما سرپرستان و مسئولان تیم ملی کشتی آزاد و همه ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

وی افزود: من صمیمانه از شما تشکر می‌کنم چراکه با این قهرمانی ثابت شد که ما هرجا تصمیم گرفتیم و پای تصمیمان ایستادیم، در قله هستیم؛ ولو اینکه صحنه رقابت جزو سخت‌ترین صحنه‌ها باشد. ما با اقتدار در این مسابقات به پیروزی رسیدیم.

احمدی‌نژاد خطاب به کشتی‌گیران گفت: برای آینده هم راه همین است یعنی تصمیم، اراده، ایمان به خدا و تلاش برای پیروزی و این راه ملت ایران و همه جوانان این سرزمین است.

رییس‌جمهور با بیان اینکه "ما در مسیر پیروزی‌های بزرگ قرار گرفته‌ایم"، تاکید کرد: مربیان نباید کارشان را تعطیل کنند بلکه باید از هم‌اکنون برای المپیک کار کنند؛ بویژه برای کشتی، چراکه کشتی تنها ورزشی است که در آن جوانمردی و پهلوانی در ذات آن است و کشتی بدون اینها معنا ندارد. کسانی که می‌خواهند کشتی را از المپیک حذف کنند اشتباه می‌کنند. البته من هم قرار است نامه‌ای به آنها بنویسم.

وی خطاب به ورزشکاران تیم ملی کشتی آزاد گفت: برخی کشورها در برخی ورزش‌های نو می‌خواهند بدون زحمت در سکوهای قهرمانی بایستند اما شما خود را برای کارهای بزرگ آماده کنید. ما در مسیر پیروزی‌های بزرگ هستیم.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه "ما در کشتی به قله جهان رسیده‌ایم"، خطاب به ورزشکاران و مسئولان کشتی کشور اظهار کرد: مراقب باشید که شما را به پایین نکشانند. دیگران هم تلاش می‌کنند به این قله برسند. باید با مدیریت و تلاش و کوشش در این قله بایستید و برنامه‌ریزی کنید که تا ۳۰ سال در این قله بمانید.

رییس‌جمهور که در جمع کشتی‌گیران در حال گفت‌وگو بود، در ادامه به آنها گفت: کارتان قشنگ بود و من گفته‌ام که به هریک از شما ۳۰ میلیون پاداش بدهند.

کشتی‌گیران نیز برای او دست زدند و با وی عکس یادگاری گرفتند.

احمدی‌نژاد پس از صحبت در جمع اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان، استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی را ترک کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج