۴۴۰۷۶۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

طنز؛ غبار چه‌رنگی بدم خدمتتون؟!

فریور خراباتی روزنامه آرمان امروز نوشت:

ببینید ما توی یک سری از چیزها منحصر به‌فردیم.الان شما تمام کره زمین را زیر و رو کنید، یک جا را پیدا نمی‌کنید که غبار صورتی در آن پیدا شود اما به گفته مسئولان ما در سیستان و بلوچستان این روزها شاهد غبار صورتی رنگ هستیم. یعنی نسل ما با پلنگ صورتی بزرگ شد، الان بچه‌ها با غبار صورتی بزرگ می‌شوند.در این میان مسئولان هم زحمت کشیده یک رنگ شاد انتخاب کرده‌اند که موجب نشاط جامعه شود.
حالا تازه این کارهای زمستانی مسئولان است! ا برای عید غبار نارنجی با طرح‌ها و در سایزهای مختلف عرضه خواهد شد.یک سری غبار هم داریم، ته انبار مانده، تک سایز هستند، بنده خودم چند تا از آنها را امتحان کرده‌ام نه رنگ شان عوض می‌شود و نه آب می‌روند (خلاصه شور به شور، بشور و بپوش!) یعنی از این به بعد شما دلت گرفته باشد، همسرتان می‌گوید: «پاشو یه سر برو بیرون غبار صورتی ببین دلت وا شه!»این بار هم مسئولان زحمت کشیده‌اند و غبار صورتی برایمان آورده اند.
البته خانوم‌های کم سن و سال بیشتر صورتی را می‌پسندند. الان پدر بنده معترض است که چرا مسئولان غبار سبز با یقه سه دکمه عرضه نکرده اند!هرچند بنده به شما قول می‌دهم دفعه بعد آبی و قرمز و زرد و قهوه‌ای هم بیاوریم که برای همه سلیقه‌ها مناسب باشد.یک چند تا غبار بته‌جقه‌ای و خال خالی هم داریم که حتما در فرصت مناسب روانه چشم و حلق مردم کنیم.
خلاصه شما اصلا نگران نباشید، کم و کسری هم در بحث رنگ بندی غبار داشته باشیم از چین وارد می‌کنیم.مسئولان هم قول داده‌اند که از این به بعد رنگ گرد و غبارا را با رنگ سال سِت کنند! منتهی یک عده هستند که اصرار دارند همه چی شان باهم هم رنگ باشد، بعید نیست پس فردا زنگ بزنند به سازمان حفاظت از محیط زیست، بگن «ببخشید ما کیف نارنجی نداریم، نمیشه گرد و غبار قهوه‌ای کمرنگ باشه؟!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج