جاباما
۴۴۰۷۷۰
۵۱۴۴
۵۱۴۴
پ

۵ صبحانه فنجانی در ۵ دقیقه!

فرقی نمیکنه در حال رفتن به مدرسه و دانشگاه باشید یا سر کار، یه صبحونه خوشمزه و مقوی انرژی تون رو تا آخر روز بالا نگه میداره! علاوه بر اون صبحانه کامل باعث میشه اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب تری داشته باشید.

وب سایت بهتر از دیروز: اگر همیشه به کلاس های ساعت ۸ صبح دیر می رسید و فقط وقت اینو دارید که یا صبحانه بخورید و یا مسواک بزنید دارید اشتباه می کنید! فقط با یک فنجان و مایکروویو دستورالعمل صبحانه هایی رو بهتون میدیم که هم سلامت دندونهاتون تضمین بشه و هم صبحونه مقوی نوش جان کنید.
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

فرقی نمیکنه در حال رفتن به مدرسه و دانشگاه باشید یا سر کار ، یه صبحونه خوشمزه و مقوی انرژی تون رو تا آخر روز بالا نگه میداره ! علاوه بر اون صبحانه کامل باعث میشه اشتهای کمتری برای ناهار داشته باشید و اندام متناسب تری داشته باشید .

چند ایده برای آماده کردن صبحانه در کمتر از پنج دقیقه داریم که ارزش امتحان کردن رو حتما دارند :

شماره یک - تخم مرغ مخصوص
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

۲ عدد تخم مرغ ، ۲ قاشق شیر ، کمی پنیر پیتزا و ادویه ها مثل نمک و فلفل و آویشن رو با هم در یک طرف خوب هم بزنید . داخل فنجون تون رو چرب کنید و مایه ای که آماده کردید رو در فنجون بریزید . ۲ دقیقه برای پخت تخم مرغ مخصوص در مایکروفر کافیه ! نتیجه خیلی خوشمزه و خوش قیافه ست .

شماره دو - مافین بلوبری فنجانی
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

شکر ، آرد ، شیر ، بکینگ پودر و وانیل رو با هم مخلوط کنید . حالا تکه های میوه دلخواهتون رو بهش اضافه کنید و ما بلوبری رو پیشنهاد میکنیم اما از هر میوه دیگری هم می تونید استفاده کنید . مایه ی آماده شده رو تو فنجون بریزید و بذارید تا ۲ دقیقه در مایکروفر بمونه تا آماده و مغرپخت بشه . تا مسواک بزنید و برگردید مافین آماده شده !

شماره سه - تست فرانسوی با طعم موز
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

نون تست رو به تکه های کوچیک تقسیم کنید ، موزها رو هم خورد کرده و به نون ها اضافه کنید . یه کم شیر و شکر و مغز دلخواهتون مثل گردو و بادوم رو هم به این ترکیب اضافه کرده و مخلوط کنید . به این ترکیب اجازه بدین تا چند دقیقه استراحت کنه تا طعم ها به خورد هم برن . حالا ترکیب آماده ست تا بره تو مایکروفر . ۲ دقیقه زمان واسه آماده شدن تست فرانسوی مون کافیه !

شماره چهار : املت سرآشپز
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

سبزیجات مورد علاقه تون مثل اسفناج ،پیاز ، کلم بروکلی ، گوجه فرنگی و فلفل دلمه ای رو خرد می کنیم . اگر دوست داشتید میتونید ژامبون یا سوسیس هم اضافه کنید . ۱ یا ۲ تخم مرغ هم به این ترکیب اضافه کنید و خوب مخلوطشون کنید و تو فنجون بریزید . کمی پنیر هم اگر روش بریزید خیلی ترد تر و خوشمزه تر میشه !

شماره پنج و آخر - کیک قهوه
5 صبحانه فنجانی در 5 دقیقه!

بیسکوئیت مورد علاقه تون رو خرد کنید و تو یه ظرف بریزید ، بهش شکر ، شیر ، وانیل ، پودر قهوه و یکم بادوم اضافه میکنیم . ته فنجون رو یه کم چرب کرده و موارد رو میریزیم . به مدت ۱ تا ۲ دقیقه تو مایکروفر با حرارت بالا بمونه برای نوش جان کردن آماده ست !
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج