۴۴۰۸۹۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آروند دشت آرای: اهل اجرای رپرتوآر تئاتر نیستم

آروند دشت آرای که نمایش «باغبان مرگ» را برای مرتبه دوم به صحنه می برد، درباره دلیل اجرای مجدد این نمایش اظهار کرد که در مرتبه اول مخاطبان بسیاری به دلیل دوری سالن اکو «باغبان مرگ» را ندیدند.

خبرگزاری مهر: آروند دشت آرای که نمایش «باغبان مرگ» را برای مرتبه دوم به صحنه می برد، درباره دلیل اجرای مجدد این نمایش اظهار کرد که در مرتبه اول مخاطبان بسیاری به دلیل دوری سالن اکو «باغبان مرگ» را ندیدند.
آروند دشت آرای: اهل اجرای رپرتوآر تئاتر نیستم

سرپرست گروه «هنرهای اجرایی ویرگول» درباره اجرای مجدد نمایش «باغبان مرگ» از ۳۰ آذرماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، به ما گفت: «باغبان مرگ» یکی از نمایش های مورد علاقه من است و معتقدم نمایشنامه «باغبان مرگ» نیز یکی از بهترین آثار محمد چرمشیر است. ضمن اینکه آتیلا پسیانی نیز یکی از درخشان ترین بازی های خود را در نمایش «باغبان مرگ» ایفا کرد که به نظر من یک کلاس بازیگری است.

دشت آرای اظهار کرد: وقتی «باغبان مرگ» را تیرماه سال ۹۲ در تالار شمس مؤسسه اکو به صحنه بردیم، بسیاری از مخاطبان به دلیل دوری سالن موفق به تماشای نمایش نشدند.

وی تأکید کرد: به طور کلی خیلی اهل اجرای رپرتوآر تئاتر نیستم ولی برخی مواقع، برخی آثار هستند که به خوبی تدوین و دیده نشده اند، از این رو بهتر است که در شرایط جدید و بهتری دیده شوند.

کارگردان «باغبان مرگ» درباره تغییرات ایجاد شده در اجرای مجدد این اثر نمایشی، توضیح داد: تغییراتی که در اجرای مجدد نمایش «باغبان مرگ» ایجاد شده، حضور مارین ون هولک به عنوان بازیگر جدید اثر است که به همراه آتیلا پسیانی به ایفای نقش می پردازد. همچنین طراحی نور نمایش نیز در این اجرا توسط واسیلیس آپوستولاتوس از اساتید دانشگاه تئاتر آتن و یکی از نورپردازان حرفه ای تئاتر اروپا، انجام می شود. صحنه نمایش هم با توجه به چیدمان جدید در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر، تغییراتی کرده است.

دشت آرای با اشاره به حضور بامداد افشار به عنوان طراح صدا و مهتاب علیزاده به عنوان طراح کارهای ویدئو و تکنیکال «باغبان مرگ»، افزود: این نمایش از ۳۰ آذرماه، ساعت ۱۸ به صحنه می رود و دانشجویان علاقه مند می توانند در ۳ روز اول اجرا با تخفیف ۳۰ درصد، بلیت نمایش را تهیه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج