جاباما
۴۴۰۹۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لینکدین با Office ادغام شد

مایکروسافت سرانجام خرید ۲۶.۲ میلیارد دلاری خود را برای تصاحب بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان «لینکدین» به صورت رسمی به پایان رساند.

وب سایت آی تی ایران: مایکروسافت سرانجام خرید ۲۶.۲ میلیارد دلاری خود را برای تصاحب بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی سازمانی جهان «لینکدین» به صورت رسمی به پایان رساند. این شرکت هم‌اکنون در حال انجام بررسی‌های لازم است تا دریابد چگونه حجم گسترده اطلاعات ذخیره شده روی سرورهای لینکدین می‌تواند به بهترین شکل توسط مایکروسافت و مشتریان آن مورد استفاده قرار گیرد.
لینکدین با Office ادغام شد

مایکروسافت اوایل سال جاری میلادی طرح یکپارچگی محصولات خود را مطرح کرده بود و در این راستا «ساتیا نادلا» مدیرعامل شرکت چندین طرح برای یکپارچه‌سازی خدمات خود با لینکدین در دوره زمانی کوتاه ارایه کرد تا کاربران خانگی و سازمانی از آن بهره ببرند.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات در جریان ادغام دو شرکت مذکور این است که مشترکان لینکدین از این پس می‌توانند سابقه کاری خود که مبتنی بر نرم‌افزار Word تهیه شده است را روی لینکدین استفاده کنند. بنابراین کاربران می‌توانند پیش‌نویس سابقه کاری خود را مبتنی بر ابزار Word ایجاد کنند تا شبکه اجتماعی به صورت خودکار آن را در پروفایل خود قرار دهد.

نادلا پیشنهاد داده است که این به‌روزرسانی‌ها در لینکدین از طریح بخش Action Center در سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای کاربران عملی می‌شود و البته، هویت کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین برای سرویس‌های Outlook و Office هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربران سازمانی در این فرآیند می‌توانند از سرویس LinkedIn Learning بهره‌مند شوند تا دوره‌های آموزش آنلاین را دنبال کنند. این دوره‌ها برای افرادی که مشترک سرویس Office ۳۶۵ هستند ارایه می‌شود. سرویس LinkedIn Lookup که تاکنون با سرویس Delve مایکروسافت رقابت می‌کرد نیز با خدمات Office ۳۶۵ ادغام خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج