۴۴۰۹۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اسکوتر الکتریکی شیائومی را ببینید

غول چینی صنعت اسمارت فون ها، شیائومی، احتمالا نامی آشنا و شناخته شده در کشورهای غربی نیست، اما با آنچه که این کمپانی قصد دارد در جریان CES سال آینده معرفی کند و با ثبت محصولاتی همچون می میکس در سوابق خود، به زودی این روند تغییر خواهد کرد.

وب سایت تک شات: غول چینی صنعت اسمارت فون ها، شیائومی، احتمالا نامی آشنا و شناخته شده در کشورهای غربی نیست، اما با آنچه که این کمپانی قصد دارد در جریان CES سال آینده معرفی کند و با ثبت محصولاتی همچون می میکس در سوابق خود، به زودی این روند تغییر خواهد کرد. البته نام شیائومی در کشور چین فقط به حوزه اسمارت فون ها محدود نمی شود و تمامی محصولات الکترونیکی مصرفی را شامل می شود.
اسکوتر الکتریکی شیائومی را ببینید
حالا این کمپانی در همکاری با MIJIA، از اسکوتری الکترونیکی رونمایی کرده که از سیستم ترمز دوال مبتکرانه ای برخوردار است. این محصول که Mi Electric Scooter نام دارد با قیمت 290 دلار و از 15 دسامبر، 25 آذر در کشور چین عرضه خواهد شد.

این اسکوتر از باتری های لیتیوم یونی ال جی برخوردار است که ظرفیتی برابر با 280 وات ساعت را برای این اسکوتر فراهم می کند و بنابراین با یک بار شارژ قادر خواهد بود مسافتی برابر با 30 کیلومتر را طی کند. در خصوص سرعت این اسکوتر نیز باید گفت که حداکثر به 25 کیلومتر در ساعت خواهد رسید. قطعا با حداکثر قدرت 250 وات، این اسکوتر سرعت خیلی زیادی نمی تواند داشته باشد، اما وزن آن کمتر از 12 کیلوگرم است و از آلیاژ مقاومی از آلومینیوم ساخته شده تا ایمنی و مقاومت آن را تضمین کند.
اسکوتر الکتریکی شیائومی را ببینید
یک لامپ LED 1.1W نیز پیش روی اسکوترسوار را روشن می کند. این اسکوتر در قسمت جلویی و عقبی از سیستم ترمز برخوردار است که به همراه سیستم تعلیق پنوماتیک ثبات و ایمنی بیشتری را برای راننده به همراه خواهد داشت. ظاهر Mi Electric Scooter بسیار مدرن است و برای تردد در شهر بسیار مقبول است. زمانی که شارژ باتری به پایان برسد، می توان اسکوتر را جمع کرده و با خود حمل کرد، اما با توجه به طول محور چرخ ها شاید حمل و نقل آن در گوشه و کنار شهر کمی دشوار باشد.

این اسکوتر توانایی بازیابی انرژی در هنگام ترمز را نیز دارد. به نظر می رسد MIJIA این اسکوتر را به عنوان زمینه ای برای آغاز کار در نظر گرفته و احتمالا در آینده با محصولی قابل توجه تر ظاهر خواهد شد. با توجه به اینکه تردد در بسیاری از شهرهای شلوغ کشور چین واقعا غیر ممکن شده، یک وسیله نقلیه شخصی قطعا بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج