۴۴۱۰۱۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

سئات ایبیزا سابقه‌ای طولانی در پشت سر خود دارد به‌گونه‌ای که عرضهٔ اولین نسل آن به سال ۱۹۸۴ بازمی‌گردد. نسل کنونی ایبیزا که نسل چهارم آن محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۸ تاکنون در بازار حضور داشته است بنابراین به‌طور طبیعی تقریباً زمان عرضهٔ نسل جدید آن فرارسیده است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: سئات ایبیزا سابقه‌ای طولانی در پشت سر خود دارد به‌گونه‌ای که عرضهٔ اولین نسل آن به سال ۱۹۸۴ بازمی‌گردد. نسل کنونی ایبیزا که نسل چهارم آن محسوب می‌شود، از سال ۲۰۰۸ تاکنون در بازار حضور داشته است بنابراین به‌طور طبیعی تقریباً زمان عرضهٔ نسل جدید آن فرارسیده است. در حال حاضر مشخص شده است که نسل جدید این هاچ‌بک ساب‌کامپکت اسپانیایی در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ در ماه مارس (اسفند) رونمایی می‌شود.

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

سئات هم‌اکنون در حال آزمایش پروتوتایپ‌های نسل آیندهٔ ایبیزا است و تصاویر جاسوسی زیادی هم از آن‌ها منتشر شده که البته بسیار عجیب هستند چراکه نسخه‌های در حال آزمایش ایبیزا در نگاه کلی یک هیوندای i۲۰ به نظر می‌رسد. این بدان خاطر است که سئات برای گمراه کردن جاسوسان صنعتی و جلوگیری از مشخص شدن طراحی نسل جدید ایبیزا، با قطعات و برچسب‌هایی، ظاهر آن‌را شبیه به هیوندای i۲۰ کرده است و در صورت عدم دقت کاملاً شبیه به i۲۰ به نظر می‌رسد.

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

نسل جدید سئات ایبیزا بر روی پلت‌فرم انعطاف‌پذیر MQB فولکس‌واگن ساخته خواهد شد و شالودهٔ آن با فولکس‌واگن پولو مشترک است. نسل جدید این خودرو با فضای داخلی بروز شده توسط پلاستیک نرم و تکنولوژی بیشتر، کمی لوکس‌تر از قبل شده است و همچنین درنتیجهٔ رشد ابعاد خودرو، فضای داخلی آن‌هم افزایش پیدا کرده است. در مورد طراحی بیرونی هم بدیهی است که نسل جدید ایبیزا مشابه هیوندای i۲۰ نخواهد بود و انتظار می‌رود از یک طراحی بسیار تیز و شارپ مشابه نسخهٔ به‌تازگی فیس‌لیفت شدهٔ لئون برخوردار باشد.

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

اگرچه این برند متعلق به فولکس‌واگن در مورد قوای محرکهٔ نسل جدید ایبیزا هنوز سخنی به میان نیاورده است اما در حال حاضر میدانیم برای این خودرو مجموعه‌ای از موتورهای بنزینی و دیزلی که اکثراً از نوع توربوشارژ هستند ارائه خواهد شد. هم‌اکنون اگر فقط به لیست پیشرانه‌های فولکس‌واگن پولو و اشکودا فابیا نگاه کنید می‌توانید از طیف دقیق موتورهای نسل آیندهٔ ایبیزا اطلاع پیدا کنید؛ بنابراین ممکن است پیشرانهٔ ۱ لیتری تنفس طبیعی برای نسخهٔ پایهٔ ایبیزا ارائه گردد.

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود

خبر بد در مورد نسل پنجم سئات ایبیزا اینکه ساخت نسخهٔ استیشن یا ST این خودرو به دلیل تقاضای کم برای نسل آینده از دستور کار خارج شده است اما بجای آن یک کراس‌اوور کوچک‌تر از آتکا بنام آرونا بر اساس ایبیزا ساخته خواهد شد. رونمایی کراس‌اوور آرونا برای سپتامبر ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است و به‌احتمال‌زیاد تنها به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌گردد.
نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود
تولید نسل آیندهٔ سئات ایبیزا علاوه بر خانه‌اش در اسپانیا، در الجزایر هم در کنار فولکس‌واگن گلف فیس‌لیفت و اشکودا اکتاویا تولید خواهد شد و در جولای 2017 (تیر 96) به بازار عرضه می‌گردد.
نسل جدید سئات ایبیزا رونمایی می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج