۴۴۱۱۱۷
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

محمود صادقی صحن مجلس را شلوغ کرد

نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند.

خبرآنلاین: نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند.

محمود صادقي عضو فراكسيون اميد پس از آنكه در جلسه علني سه شنبه-۲۳ آذر- با انتقاد متعدد نمايندگان مجلس به دليل اظهاراتش در مورد حقوق نمايندگان مواجه شد، در تذكري به اين انتقادها پاسخ داد.

محسن كوهكن اولين نماينده اي بود كه تذكر خودش را با انتقاد از گفته‌هاي محمود صادقي همراه كرد. او در تذكري با تكيه به ماده ۷۹ آيين نامه داخلي، به انتقاد از سخنان شب گذشته محمود صادقي كه گفته بود حقوق نمايندگان مجلس بدون رانت ۱۷ تا ۲۱ ميليون است، پرداخت و گفت: شما در مجلس از دوره اول براي نمايندگان يك ميزاني حقوق و هزينه هاي نمايندگي داشتيد.‌ مردم بدانند كه مجلس مثل دولت يا قوه قضائيه در استان ها و شهرستان ها دفتر ندارد و كاركناني استخدام نكرده است.

سالك نيز در پايان جلسه علني مجلس در اين رابطه گفت كه «نكته اولم به همكارمان در مجلس آقاي صادقي است، مصاحبه اي كه ايشان در مورد حقوق نمايندگان كردند بايد حتما اصلاح شود. چون براي مجلس و نمايندگان حاشيه زيادي ايجاد مي‌كند و اين خلاف است.»

محمد حسين قرباني نماينده مردم آستانه اشرفيه ديگر نماينده اي بود كه تذكر خودش را به انتقاد از محمود صادقي اختصاص داد: «من مي‌خواهم تذكري به آقاي صادقي بدهم، شأنيت مجلس را بايد خودمان حفظ كنيم. حرمت امامزاده را بايد متولي نگاه دارد.»

اما محمود صادقي هم در برابر اين حجم تذكرها سكوت نكرد و در آخرين دقايق جلسه علني امروز از هيئت رئيسه خواست تا براساس آيين نامه مجلس، با توجه به اينكه نامي از او برده شده است،‌ به اين انتقادها پاسخ دهد.

اين نماينده اصلاح طلب مجلس در اين رابطه گفت: در مورد اظهاراتي كه ديروز داشتم، گويا رسانه ها درست مطلب را منعكس نكردند. در پرسش و پاسخ دانشجوي در دانشگاه علوم پزشكي مشهد از من سئوال كردند كه حقوق نمايندگان چقدر است، با توجه اينكه من قبلا صحبتي در مورد ديگر قوا داشتم انتظار داشتند كه پاسخ شفافي به اين موضوع بدهم.

صادقي با اشاره به مطالبي كه در آن جلسه دانشجوي بيان كرده بود، تصريح كرد: من اينگونه توضيح دادم كه نمايندگان بابت حقوق مبلغي را دريافت مي‌كنند كه بين ۴ تا ۵ و نيم ميليون تومان است و دريافتي هاي ديگري دارند كه براي مخارجي است كه نماينده ها به طور طبيعي دارند.

اين نماينده مجلس دهم، ادامه داد: من گفتم كه بعضي از نماينده هادر حوزه انتخابيه شان چون چند شهرستان است ، مجبورند دفتر داشته باشند.من رديف ها را باز نكردم اما الان ميتوانم باز كنم. يكي از رديف ها خود حقوق بين ۵ تا ۶ ميليون تومان است ،‌هزينه هاي رفت و آمد،‌ هزينه مسكن هم هست. كه مجموعا توضيح من اين بود كه اين پرداختي كه صورت مي‌گيرد بخش كمي از آن براي حقوق بود و باقيش براي دفاتر است.

اين توضيحات صادقي با احسنت نمايندگان همراه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا مثل اینکه حرفهای آقای صادقی را اول هیچکس نمیفهمدبعدازچندوقت متوجه میشوند که آقای صادقی حرفهای خوب خوب میزندهمراه میشه بااحس بارکلا

    • خاسر

      خدای من بهش علاقه پیداکردم.

    • amir

      بگذارید بنده خدا واقعیت را بگویید، یکی پیدا شده حقیقت را میگوید چرا باعث می شوید دروغ بگوید

    • بدون نام

      احسنت!!!!

    • بدون نام

      شنیدن حرف حق تلخه

    • بدون نام

      دم محمود صادقی شجاع گرم

    • محمد

      کاش حقوق ما بیچاره ها هم ردیف داشت فکر میکنم حقوق نماینده ها چند ردیف داشته باشه که هر ردیفش چند برابر پایه حقوق ما کارگراست

    • بدون نام

      چرا حق مسکن مگر واحد مسکونی در اختیار ندارند ؟

    • محمد

      اقا نمایند ه عزیز چطور شما انتظار دارید هزینه رفت امد و دفترهای شما بدرد هیچ کس نمیخورد از جیب بیت المال بدهید پس چطور برای معلم ها پول قند وچای خودش میدهد پول سرویس خودش میدهد و فیش حقوقی چیزی خاصی ندارد بعد با یک میلیون حقوق هم این چیزها را بدهد حال.دلمان به حال شما بسوزد که با 17 میلیون کم هست

    • بهروز

      هرکی تاالان از دفتر نمایندش پول گرفته بگه همه را نمیگم اونایی که مشکل حاد داشتن بسه بابا به هزار طریق پول طزریق میکنید بهشون ادم داریم برا یک میلیون نمیتونه بجش عمل کنه به عینه دیدم پولها را صرف هزینه تبلیغات میکنن

    • شهاب

      آقایانی مانند صادقی و مطهری دارند خودشان را مطرح میکنند تا در آینده نقشهای بالاتری ایفا نمایند و بعضی مردم ما هم قشری و سطحی نگر

    • بدون نام

      چرا نمایندگان از افشای میزان دریافتی واهمه دارند؟!!!!
      نمایندگان با چه توجیهی سعی بر مخفی کاری امور از مردم دارند؟!!!

    • بدون نام

      خلاصه بیچاره مردم که گیج شدن هر روز یک ماجرا وسفره خیلی از مردم خالی از,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    • بدون نام

      درود بر شرف محمود صادقی

    • بدون نام

      اگر معذرت خواهی کردین متاسفیم برای شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج