۴۴۱۲۲
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

حاشیه در تبریز بیداد می کند

اعتراض و قهر سیدصالحی به خاطر نزدن پنالتی ، عصبانیت کاظمیان در واکنش به تعویضش و مصاحبه فلاویو و تهدید مربی نشان می دهد که تراکتور روزهای پرتنشی را می گذراند.

حاشیه در تبریز بیداد می کند

تماشا: تراکتور در حالی پا به پای استقلال در کورس قهرمانی پیش می رود که با حاشیه های زیادی روبرو است. اعتراض های محسن فروزان و به هم ریختن تمرین از سوی ممد ابراهیمی نشان می دهد که جو تمرین این تیم آرام نیست اما این حاشیه ها فقط مربوط به زمین تمرین نیست و به بازی های لیگ هم کشیده شده است.

اعتراض و قهر سیدصالحی به خاطر نزدن پنالتی ، عصبانیت کاظمیان در واکنش به تعویضش و مصاحبه فلاویو و تهدید مربی نشان می دهد که تراکتور روزهای پرتنشی را می گذراند. اصلا مشخص نیست با این همه حاشیه هایی که تراکتور دارد، چگونه این تیم بازی هایش را می برد و همچنان فاصله خود را با استقلال حفظ کرده است.

حرص آقای گل سید صالحی

وقتی مربیان تراکتور اجازه ندادند مهدی سیدصالحی پنالتی بزند، این بازیکن با عصبانیت زیاد به گوشه زمین آمد و خواستار تعویض شد. اگر مهدی سیدصالحی در بازی مقابل فجر، پنالتی های تراکتور را می زد، در صورت گل شدن همه آنها می توانست در جدول گلزنان به رافخایی نزدیک شود. در دقیقه 29 بازی تراکتور و فجر، سیدصالحی بعد ازت اینکه توانست از مدافع فجر یک پنالتی بگیرد، با بالا بردن دست از مربی درخواست کرد که خودش پنالتی بزند ولی مربیان تراکتور دستور دادندن که فلاویو لوپز، پنالتی زن اول تیمشان، این ضربه را بزند. بعد از این اتفاق، سیدصالحی در واکنشی احساسی از مربیان خواست که او را تعویض کنند. البته با گذشت دقایقی عصبانیت او فروکش کرد و در دقیقه 48 دومین گل تراکتور را زد. سید صالحی با این گل 12 گله شد و در صورتی که 2 پنالتی تراکتور را می زد و گل می شد، در جدول گلزنان خیلی به رافخایی 16 گله نزدیک می شد.

در زمان اعتراض سیدصالحی نزدیک بود کار او با همبازیانش به خصوص مهدی کیانی به درگیری بکشد که نهایتا قائله خاتمه یافت و هواداران مهاجم ناراضی را تشویق کردند. ظاهرا مکالمه تونی و سید صالحی در کنار خط هم در حل این مسئله بی تاثیر نبوده است.


اعتراض به تعویض جواد کاظمیان

جواد کاظمیان که در چند بازی تراکتور یکی از آماده ترین بازیکنان این تیم بوده است در بازی پنجشنبه مقابل فجر، بعد از اینکه تعویض شد اعتراض تندی به تونی داشت. او بعد از این حرکت عجیب، روی نیمکت نشست و کاپشن ورزشی اش را روی صندلی پرت کردو تونی با دیدن این صحنه دستور داد جواد را از روی نیمکت اخراج کنند اما آذرنیا سرپرست تیم با تونی صحبت کرد و مانع از اخراج کاظمیان شد.


فروزان دور و دورتر می شود

در تمرین روز چهارشنبه تراکتور اتفاق عجیبی افتاد. محسن فروزان، دروازه بان فیکس فصل گذشته تراکتور که این فصل نیمکت نشین عقیل اعتمادی و مهدی ثابتی بوده، بعد از تمرین وقتی فهمید در لیست 18 نفره بازی با فجر نیست با تونی درگیری لفظی پیدا کرد و زمین تمرین را ترک کرد. او در هنگام ترک زمین، در مقابل همه بازیکنان و تماشاگران، بدترین الفاظ را علیه مربی اش به کار برد.

فروزان که فصل قبل پدیده تراکتور بود، در این فصل نه تنها از ترکیب اصلی بیرون رفت که دیگر در فهرست 18 نفره تراکتور هم نیست و باید 7 هفته بیرون بنشیند که این فصل کابوس وار به پایان برسد. همچنین در همان روز، محمد ابراهیمی با یکی از هوادارایارها درگیر شد که این اتفاق با دخالت یک عکاس و چند هوادار ختم به خیر شد.


فلاویو: دیگر تکرار نشود!

فلاویو لوپز که در بازی هفته قبل تراکتور مقابل گهر در ترکیب اصلی تیمش نبود، از این اتفاق خیلی ناراحت بود و حتی در گفت و گو با تماشا در روز قبل از بازی کادر فنی را تهدید کرده بود اگر در این بازی هم در ترکیب نباشد، مصاحبه تندی خواهد کرد.

البته فلاویو در بازی مقابل فجر به میدان رفت و دو گل هم زد. فلاویو در گفت و گو با ایسنا هم حرف هایی درباره نیمکت نشینی اش زده که نشان می دهد چقدر از این مسئله عصبانی است: «مسئولان باید بدانند من حرفم را رک می زنم. من خیلی خوب کار می کنم و روی فرم هستم. به نظرم هر وقت بازی کردم، موثر بودم و گل هم زده ام اما مانده ام به چه دلیلی تونی من را روی نیمکت نشاند. به هر حال امیدوارم این آخرین دیداری باشد که نیمکت نشین بودم و دیگر این مسئله تکرار نشود. من ۲۸ ساله ام. اگر ۵۰ سال داشتم آن موقع فکر می کردم که مربی خواسته به من استراحت دهد. به هر حال دیگر نمی خواهم روی نیمکت بنشینم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا خانوم

      واقعا چی شده همه افتادن به جون هم!!این تونی کیه که همه رو علیه خودش کرده!!؟؟؟

    • لی لی

      همچین نوشتید "حاشیه در تبریز" فکر کردم تبریز چی شده!!! :(

    • ترختورچی

      ببینید میتونید برای تبریز وتیم پرطرفدار و ریشه دار ترختور که همه اذربایجان عاشقشن تا 8 اسفند حاشیه درست کنید نه واقعا تلاش کنید ولی ما همه 4.30 8اسفند تو ورزشگاه یادگار امام همبستگی مون رو نشون می دیم.

    • رامین

      دروغ نگووووووووو مجله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج