۴۴۱۳۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تفحص از ۵۰ شرکت وابسته به صندوق فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از شروع به کار این کمیته به منظور جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در خصوص ۵۰ شرکت و کارخانه اقتصادی وابسته به این صندوق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از شروع به کار این کمیته به منظور جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در خصوص ۵۰ شرکت و کارخانه اقتصادی وابسته به این صندوق خبر داد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به نحوه و روند تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان توسط کمیته تشکیل شده در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: پس از انتخاب هیات رئیسه، طی جلساتی دستور کار و نحوه ورود به تحقیق و تفحص مشخص شد اما با توجه به حجم بسیار وسیع این کار و حساسیت‌های خاص اجتماعی پیرامون آن، باید برنامه‌ریزی منسجم و دقیقی داشت؛ لذا برای تفحص از ۵۰ شرکت و کارخانه اقتصادی وابسته به این صندوق یک تیم اقصادی قوی نیاز است.

وی با بیان این‌که «برای داشتن مکان و امکانات لازم به رئیس مجلس نامه نوشته‌اند»، افزود: اکنون در حال جمع‌آوری اطلاعات از دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در خصوص نحوه قراردادها، پرداخت‌ها، ضرر و زیان‌ها، نحوه تشکیل شرکت‌ها و... هستیم.

وی ادامه داد: نظارت و بررسی شرکت‌ها و موارد مرتبط میان ۱۵ عضو کمیته و کارشناسان آن‌ها تقسیم خواهد شد؛ ضمن آن‌که کارشناسان خبره‌ای از دستگاه‌های مختلف قضایی و اقتصادی حدودا به مدت ۶ ماه به کار گرفته می‌شوند و آن‌ها گزارش‌های خود را به کمیته ارائه و در نهایت جمع‌بندی صورت می‌گیرد.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان این‌که «زمان در نظر گرفته شده برای اتمام کار تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان ۶ ماه است»، افزود: برای انجام هر یک از مراحل کار، مدت زمان مشخصی در نظر گرفته شده است؛ لذا کارشناسان و اعضای کمیته باید در زمان مشخص شده نتیجه کار خود را به هیات رئیسه ارائه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج