۴۴۱۳۵۵
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

کار تروریست ها در حلب یکسره شد

تروریست‌ها پس از چشیدن طعم شکست کامل در حلب، قرار است بامداد فردا مناطق محاصره شده این شهر را ترک کنند و بدین ترتیب حلب تا ساعاتی دیگر به طور کامل آزاد می‏‌شود.

خبرگزاری فارس: تروریست‎ها که شکست خود را در حلب تجربه کردند، طبق توافق به دست آمده قرار است از بامداد فردا (چهارشنبه) مناطق تحت محاصره «المشهد، صلاح الدین و سیف الدوله» را ترک کنند که در صورت خروج تروریست‌ها از این سه محله، حلب عملا آزاد می‌شود.

یک مقام نظامی ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه تائید کرد که دمشق با درخواست گروه‌های مسلح برای تسلیم تروریست ها و خروج آنها از شرق حلب موافقت کرده است.

به موجب توافق معارضان سوری با طرف روسی درباره آتش بس در حلب، قرار است غیرنظامیان باقی‌مانده در مناطق محاصره شده و عناصر تروریستی از شرق حلب خارج شوند.

«ویتالی چورکین» نماینده سازمان ملل در امور سوریه با تائید توافق آتش بس در حلب اعلام کرد که به موجب این توافق قرار است عناصر تروریستی نیز از شرق حلب خارج شوند.

طبق این توافق، روند تخلیه سه محله آزادنشده شرق حلب از ساعت ۵ صبح به وقت محلی (۶:۳۰ به وقت تهران) آغاز می‌شود و ابتدا غیرنظامیان این مناطق را ترک می‌کنند.

پس از آن، اعضای گروه‌های مسلح با اتوبوس از شرق حلب به ادلب منتقل می‌شوند. این افراد اجازه خواهند داشت یک قبضه سلاح سبک با خود به همراه ببرند.

روند تخلیه شرق حلب تحت نظارت صلیب سرخ انجام شده و روسیه و ترکیه ضامن اجرای آن هستند.

از سوی دیگر، یک منبع سوری گفته که افراد مسلح همچنان در حال شلیک خمپاره به محلات مجاور در شرق حلب هستند که این می تواند معنای نقض توافق آتش بس باشد.

در صورت اجرای این توافق، حلب به طور کامل از حضور تروریست‌ها پاک می‌شود. ارتش سوریه چند روز قبل به تروریست‌ها گفته بود که باید بین کشته شدن یا تسلیم یکی را انتخاب کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که با خروج تروریست‌ها از شرق حلب، عملیات نظامی در شرق حلب پایان یافته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاج مرتضی

      نبایدیک نفرازاین حرامیهارابگذاریدسالم برودوقتی به صورت گروهی کامل ازشهرشش هفت کیلومتردورشدند بادوتا جنگنده همه شون راتیکه پاره کنیدان همه جنایت مرتکب شدن حالاراحت سوارشن برن پس تقاص خون مدافعین حرم راکی بایدبده

    • بدون نام

      بابااجازه ندن به این جلادها بایداینهارواربین برداینروعربستان ترکیه میبرن جای دیگه ازسوریه که مردم قتا عام کنن بایدکارشون یکسره کرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج