۴۴۱۳۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

منچستر یونایتد به سه امتیاز بسیار ارزشمند در یک بازی دشوار مقابل تاتنهام در هفته پانزدهم دست یافت. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: دیدار تیم های منچستر یونایتد و تاتنهام در هفته پانزدهم با تک گل سه امتیازی هنریک مخیتاریان که با پاس کم نظیر آندر هررا صاحب توپ شده بود، به سود شیاطین سرخ خاتمه یافت ولی مخیتاریان در اواخر بازی به علت مصدومیت از بازی بیرون رفت. این بازی یک میهمان ویژه یعنی ولادیمیر کلیشکو بوکسور مشهور اوکراینی داشت. منچستر یونایتد طی ۹ دیدار اخیر لیگ برتر با تاتنهام، ۳ برد و ۳ باخت و ۳ مساوی در کارنامه دارد.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

این بازی بیستمین باخت تاتنهام در اولدترافورد در تاریخ لیگ برتر بود. هیچ جایی به اندازه تئاتر رؤیاها برای تاتنهامی ها کابوس وار نبوده است.

در ۵ تقابل اخیر این دو تیم در لیگ برتر، تیم میهمان موفق به گلزنی نشده است. تاتنهام طی ۵ دیدار اخیر با یونایتد، در ۴ بازی موفق به گلزنی نشده است.

وین رونی به ۷ تیم در لیگ برتر بیش از ۱۰ گل زده که تاتنهام یکی از همان ۷ تیم است ولی در این بازی، ژوزه مورینیو ترجیح داد تا از رونی حتی برای یک دقیقه هم استفاده نکند.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

هری کین ستاره ملی پوش تاتنهام که در مقابل ۲۴ تیم مختلف لیگ برتر به میدان رفته، فقط به ۳ تیم گل نزده است که یکی از آن ۳ تیم همین منچستر یونایتد می باشد. جالب این که ناکامی های کین در گلزنی به یونایتد ادامه یافت و او در ششمین رویارویی با شیاطین سرخ نیز موفق به گلزنی نشد. علی رغم عدم گلزنی هری کین، او همچنان از آمار ۷ گل زده طی ۷ بازی اخیر لیگ برتر برخوردار است. هری کین در این بازی نه تنها گل نزد بلکه اشتباه مرگبار او در میانه زمین و لو دادن توپ باعث شد تا آندر هررا با پاس گل فوق العاده خویش به هنریک مخیتاریان، سرنوشت بازی را تغییر دهد.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

اگر چه منچستر یونایتد نتوانست یک پیروزی پُر گل را مقابل تاتنهام به دست بیاورد، ولی تا حدودی انتقام سنگین ترین باخت خویش مقابل تاتنهام طی ۲۰ سال اخیر را گرفت. (باخت ۳-۰ در آوریل گذشته که در وایت هارت لین رقم خورد)

شیاطین سرخ برای اولین بار از ماه سپتامبر به بعد توانستند در دو بازی پیاپی به پیروزی برسند. (ابتدا پیروی مقابل زوریا در لیگ اروپا و سپس تاتنهام در لیگ برتر) جالب این که تاتنهام نیز برای اولین بار در دوران مربیگری مائوریسیو پوچتینو در دو بازی پیاپی بیرون خانه در لیگ برتر شکست خورد.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

نیمکت نشینی ۹۰ دقیقه ای خوان ماتا و وین رونی جالب توجه بود. مورینیو ترجیح داد تا به جای اریک بایی از فیل جونز در قلب خط دفاعی منچستر یونایتد استفاده نماید. هواداران منچستر یونایتد خوش شانس بودند که مروان فلینی فقط چند ثانیه به میدان رفت تا مجبور به تحمل یک اشتباه دیگر از او نباشند. فلینی هنگام گرم کردن توسط برخی از تماشاگران طرفدار منچستر یونایتد هو شد اما مورینیو از او دفاع کرد و در ضمن، به هواداران نیز حق داد!

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

انتظار می رود که با بازگشت توبی آلدرویرلد، همان خط دفاعی رؤیایی و آهنین تاتنهام دوباره شکل بگیرد. زوج توبی آلدرویرلد و یان فرتونگن در قلب خط دفاعی، کایل واکر و دنی رُز به ترتیب در دفاع راست و چپ و یک دروازه بان تمام عیار مانند هوگو لوریس درون دروازه. واقعاً آقای مائوریسیو پوچتینو چه چیزی بهتر از این می خواهد؟

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

این بار منچستر یونایتد کمتر از حریف به بازی مالکانه روی آورد. تملک توپ یونایتد فقط ۴۰% بود. تعداد پاس های سالم یاران مورینیو فقط ۱۹۸ و دقت پاس آنها فقط ۶۹% بود. تاتنهام ۳۳۳ پاس سالم با دقت ۷۸% داشت.

بازیکن های غالباً نجومی و گران قیمت منچستر یونایتد در این بازی فقط ۵ دریبل موفق داشتند یعنی چیزی کمتر از یک سوم دریبل های موفق یاران تاتنهام.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

آمار تعداد پاس های یونایتد اصلاً جالب نبود ولی شاید جالب باشد تا بدانید که بیشترین تعداد پاس در این بازی به سه بازیکن تاتنهام یعنی ویکتور وانیاما، موسی دمبله و کایل واکر به ترتیب با ۴۱، ۳۷ و ۳۵ پاس سالم تعلق داشت.

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

پس از مدت ها یک بازی خوب را از ویکتور وانیاما هافبک کنیایی تاتنهام شاهد بودیم. خیلی از مطبوعات انگلیسی نوشته بودند که وانیاما یک خرید ناموفق در این فصل است اما او به تدریج در حال پیشرفت می باشد. وانیاما در این بازی ۵۰ پاس، ۱۱ دوئل موفق، ۴ تکل موفق و ۲ شوت به ثبت رساند.

هنریک مخیتاریان در این بازی نخستین گل خویش در لیگ برتر را به ثمر رساند تا اولین پیروزی خانگی منچستر یونایتد در لیگ برتر، پس از اواخر ماه سپتامبر به دست آید. به نظر می رسد که میکی تا باکسینگ دی به علت مصدومیت غایب باشد. او اولین گلزن ارمنستانی تاریخ لیگ برتر لقب گرفت تا بازیکن هایی با ۹۶ ملیت مختلف به عنوان گلزن در تاریخ لیگ برتر ثبت گردد . مخیتاریان طی ۴ بازی اخیر در کلیه رقابت ها توانسته در ۴ گل تیم خود نقش مستقیم ایفا کند. (۲ گل و ۲ پاس گل)

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

ژوزه مورینیو سرمربی منچستر یونایتد می گوید که ترکیب اصلی تیمش را در این بازی نسبت به دیدار پیشین در مقابل اورتون تغییر نداده زیرا اعتقاد دارد که تیمش خوب بازی می کند. مورینیو گفته که زندگی آسان نیست اما بازیکنان یونایتد خوشحال هستند زیرا به چیزی که انجام می دهند کاملاً اعتقاد دارند. مورینیو می گوید که تاتنهام بهترین تیم لیگ برتر است!

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

و تصویری از میهمان ویژه این بازی:

خواندنی‌های آماری منچستر یونایتد - تاتنهام

کلیه ارقام و آمار از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج