۴۴۱۴۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

حامد حدادی در خوزستان آمریکا!

حامد نتوانست ویزای کانادا بگیرد به همین دلیل از تورنتو به فینیکس منتقل شد. حدادی در این باره اظهار نظری نکرده است اما کارشناسان و هواداران فینیکس که نتایج ضعیف این تیم را نتیجه میانگین پایین قد بازیکنان می دانند، از این انتقال استقبال کرده اند.

حامد حدادی در خوزستان آمریکا!

تماشا: حامد نتوانست ویزای کانادا بگیرد به همین دلیل از تورنتو به فینیکس منتقل شد. حدادی در این باره اظهار نظری نکرده است اما کارشناسان و هواداران فینیکس که نتایج ضعیف این تیم را نتیجه میانگین پایین قد بازیکنان می دانند، از این انتقال استقبال کرده اند.

حامد حدادی در آخرین روز نقل و انتقالات NBA یک بار دیگر تیمش را عوض کرد. او راهی فینیکس سانز شد، تیمی که در ایالت آریزونا، یکی از گرمسیرترین ایالات آمریکا حضور دارد. رسانه ها حدادی را یک ذخیره بزرگ برای این تیم می دانند.

دلیل جابجایی حدادی این است که او نتوانست برای حضور در کانادا و شرکت در تمرینات تورنتو رپتورز ویزا بگیرد. حدادی تا چند هفته قبل در ممفیس بازی می کرد اما با رودی گی به تیم تورنتو منتقل شد. حامد از اولین روز حضور در آمریکا مشکل ویزا داشت و این موضوع مانعی شد تا هواداران کانادایی نتوانند سنتر ایرانی شان را از نزدیک ببینند.

مسئولان تورنتو که برای ساخت تیم جدیدی که در ذهن داشتند به دنبال یک گارد رأس سرعتی بودند، برای اینکه فینیکس را راضی کنند، سباستین تلفه را به آنها بدهد، حدادی و حق انتخابشان در دومین راند DRAFT سال 2014 را به آنها پیشنهاد دادند.

فینیکس هر چند سنترهای مطرحی دارد اما در این فصل به خاطر کم بودن تعداد بازیکنان ذخیره اش در این پست با مشکلات زیادی مواجه بوده است. به همین دلیل است که حدادی یکی از بهترین گزینه ها برای این تیم است. این تیم به خاطر پایین بودن میانگین قد بازیکنانش با مشکلات زیادی مقابل تیم های با میانگین قدی بالا روبرو است. هنوز مدت و مبلغ قرارداد حدادی اعلام نشده و خود این بازیکن هم اظهارنظری درباره اتفاقات اخیر نمی کند.

حامد حدادی در خوزستان آمریکا!

برخورد خوب هواداران با حدادی

در ساعات اولیه انتشار خبر انتقال حدادی به فینیکس هواداران این تیم که فصلی کابوس وار را پشت سر می گذارند، از اتفاق ابراز خوشحالی کردند. در فوروم رسمی هواداران این تیم و در بخشی که هواداران درباره نقل و انتقالات تبادل نظر می کنند، یکی از هواداران فینیکس نوشته است: «حالا ما یکی مثل حدادی رو داریم، کسی که می تونه بدون مشکل قد خیلی چیزها رو زیر حلقه تغییر بده. حالا دیگه می تونیم با خیال راحت بعضی به دردنخورها را کنار بذاریم.»

یکی دیگر از هواداران هم نوشته: «به نظر من انتقال خوبی است. حالا دیگه می تونیم با خیال راحت به گورتات استراحت بیشتری بدیم و از کیفیت این بازیکنانی که داریم بیشتر استفاده کنیم.»

جان گامبادور تحلیلگر فینیکس نیوز تایمز و ستون نویس سایت آریزونا اسپرت که اولین بار خبر این انتقال را منتشر کرد هم در توییترش نوشت: «شاید در نگاه اول به نظر برسد که سانز برنامه ای برای حدادی ندارد اما من فکر می کنم آنها چند بازی به او فرصت می دهند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. هر چیزی ممکن است.»

سایت SBNation که یکی از سایت های هوادار سانز است، در گزارشی که به انتقال حدادی به این تیم اختصاص داده نوشته است: «حالا ما یک سنتر ذخیره بزرگ داریم، حدادی بلافاصله می درخشد. به کسانی که این بازیکن را نمی شناسند باید گفت که بهتر است خیلی زود اطلاعاتشان درباره این بازیکن را بالا ببرند چون او ممکن است برای فینیکس زیاد بازی کند.»

رقبای مشهور اما کوتاه قد

فینیکس بعد از فروش اماری استادمایر به نیویورک نیکس هیچ وقت نتوانست بازیکنی با اندازه های او برای پست ۵ پیدا کند. مارسین گورتات لهستانی بازیکنی است که در این سال ها سنتر اصلی سانز بوده اما هیچ وقت آن چیزی که هواداران انتظار داشتند، نشد. گورتات دو متر و یازده سانتیمتری در سه بازی اخیر تیمش نتوانست بیشتر از ۹ امتیاز به دست بیاورد و این برای تیمی که در قعر جدول کنفرانس شرق قرار دارد. اصلا خوب نیست.

مشهورترین بازیکن زیر حلقه سانز جرمین اونیل است. این بازیکن ۳۴ ساله که ۱۶ سال سابقه بازی در NBA را با لباس تیم های ایندیانا، پرتلند، میامی و بوستون را دارد، از سال ۲۰۱۲ در این تیم بازی می کند. البته اونیل در این فصل بیشتر در پست ۴ بازی کرده است. لوئیس اسکولا فوق ستاره تیم ملی آرژانتین هم هر چند توانایی بازی در پست را دارد اما لیندزی هانتر سرمربی سانز ترجیح می دهد از قدرت حمل توپ و شوت های منطقه این این بازیکن در پست ۴ بیشتر استفاده کند.

مایکل بیزلی ۲ متر و هشت سانتیمتری، با اینکه یکی از محبوبترین بازیکنان فینیکس است اما نمایش ناامیدکننده اش در ابتدای فصل در پست ۵ باعث شد لیندزی قید استفاده از او در این پست را بزند. کارشناسان یکی از دلایل اصلی نتایج ضعیف این تیم در این فصل را میانگین قد پایین بازیکنان زیر حلقه سانز نسبت به رقبای میانه جدولی اش می دانند و خرید حدادی را که عنوان اصلی ترین سنتر ذخیره سانز روی نیمکت این تیم می نشیند.

یکی از نکات امیدوارکننده برای این تیم می دانند. البته شنیده می شود از بین جرمین اونیل و مارسین گورتات یکی از آنها، هفته آینده از این تیم جدا می شوند. اگر این اتفاق بیفتد حدادی به اصلی ترین ذخیره در پست ۵ فینیکس تبدیل می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • man

      ماشاالله به پسر محجوب و خونگرم خوزستانی.
      شما و امثال شما باعث افتخار و سربلندی ایران عزیز هستید.

    • بدون نام

      تيترو لطفا درست كنيد. احسان نيست. حامد حداديه.

    • بدون نام

      احسان کیه مجله جان ؟؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج