۴۴۱۵۰۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر

چند وقت پیش شرکت جدید هنریک فیسکر اولین خودروی خود را به‌صورت آنلاین رونمایی کرد. این خودروی جدید، یک سدان لوکس تمام الکتریکی بنام اموشن است (EMotion) است.

وب سایت پدال - امیر دهقان: پس‌ازاینکه شرکت قبلی هنریک فیسکر ورشکست و به چینی‌ها فروخته شد، این طراح برجستهٔ خودرو شرکتی دیگری را جهت تولید خودروهای جدید تأسیس نمود.
انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر
چند وقت پیش شرکت جدید هنریک فیسکر اولین خودروی خود را به‌صورت آنلاین رونمایی کرد. این خودروی جدید، یک سدان لوکس تمام الکتریکی بنام اموشن است (EMotion) است. فیسکر با انتشار تصاویری از زوایای مختلف این خودرو، برخی از جزئیات کلیدی طراحی آن‌را نشان داده بود اما هیچ تصویری از عقب اموشن منتشر نشده و ما تابه‌حال نمی‌دانستیم طراحی عقب این سدان تمام الکتریکی چگونه است.

انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر

ولی حالا شرکت فیسکر تصویری جدید از نمای عقبی اموشن منتشر کرده است. طراحی عقب اموشن با گلگیرهای پهن و چراغ‌های باریک، کاملاً متفاوت از سدان قبلی کارما بوده و احساسی متعلق به آینده را به بیننده القا می‌کند. با توجه به تصاویری که تاکنون از فیسکر اموشن منتشر شده است، به‌جرئت می‌توان گفت که طراحی کلی آن شباهت خانوادگی خاصی با دیگر طرح‌هایی دارد که هنریک فیسکر قبلاً کار کرده است ازجمله ب‌ام‌و Z۸، آستون‌مارتین DB۹، گالپین راکت و VLF Force۱.

انشار تصویری از خودروی جدید فیسکر

سدان اموشن قرار است ساختار بسیار سبک‌وزن و فناوری باطری‌های پیشرفته‌ای داشته باشد؛ بنابراین این سدان تمام الکتریکی می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل باطری‌هایش مسافت قابل‌توجه ۶۵۰ کیلومتر را طی نموده و به حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. فیسکر اعلام کرده که نمونهٔ نهایی اموشن اواخر سال آینده پرده‌برداری شده و به نمایش عمومی درخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج