۴۴۱۵۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارخانه: نمی‌خواهم در مورد «معروف» حرفی بزنم

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من نمی‌خواهم درباره سعید معروف اظهارنظر کنم و برای او احترام زیادی قائلم اما به نظر من داوران باید مقابل برخی بازیکنان قاطعانه‌تر برخورد کنند.

خبرگزاری میزان: مصطفی کارخانه در خصوص قهرمانی تیم والیبال بانک سرمایه در نیم فصل اول لیگ والیبال اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم در نیم فصل اول لیگ قهرمان شویم و این اتفاق به دلیل حمایت مدیران و تلاش بازیکنان و کادر فنی بوده است.

وی افزود: اوج هنر ما در نیم فصل اول بازی مقابل پیکان بود که توانستیم با انجام یک بازی خوب این تیم را شکست دهیم. ما و پیکان بیشترین ملی‌پوش را داریم با این حال بسیاری از تیم‌ها توانستند مقابل پیکان و بانک سرمایه عملکرد خوبی داشته باشند. ما صدر جدول را هم به راحتی به دست نیاوردیم و در نیم فصل دوم تلاش می‌کنیم صدر جدول را حفظ کنیم. اما بدون شک در نیم فصل دوم انگیزه تیم‌ها برای شکست تیم ما بیشتر هم می‌شود.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در خصوص حاشیه‌های مسابقه تیمش مقابل پیکان و این که گفته می‌شود پسر او به بازیکنان و کادر فنی پیکان فحاشی کرده است گفت: پسر من بی‌ادب نیست و به کسی بی‌احترامی نمی‌کند. روز قبل از مسابقه لیدر پیکان به ما توهین کرد اما ما هیچ واکنشی نسبت به این کار انجام ندادیم.

کارخانه در پاسخ به این سوال که چرا سعید معروف در هر بازی به داوری معترض است، خاطرنشان کرد: من نمی‌خواهم درباره سعید معروف اظهارنظر کنم و برای او احترام زیادی قائلم اما به نظر من داوران باید مقابل برخی بازیکنان قاطعانه‌تر برخورد کنند.

وی در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: والیبال به درون خانواده‌ها راه پیدا کرده و همه پیگیر سرنوشت سرمربیگری تیم ملی هستند. فدراسیون هم تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا بهترین انتخاب را انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج