۴۴۱۵۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خوشحالی پورتمن از کاندید شدن در گلدن گلوب

با اعلام نامزدهای بخش‌های مختلف جایزه‌ی امسال گلدن گلوب،فضای جایزه‌های سینمایی داغ‌تر از پیش شده است. میان بازیگران زنی که امسال با نقش‌هایشان شانس دریافت جایزه‌های مختلف را داشته‌اند؛ ناتالی پورتمن به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای نقش آفرینی در «جکی» نامزد گلدن گلوب شده است.

وب سایت فیلم نت نیوز: با اعلام نامزدهای بخش‌های مختلف جایزه‌ی امسال گلدن گلوب،فضای جایزه‌های سینمایی داغ‌تر از پیش شده است. میان بازیگران زنی که امسال با نقش‌هایشان شانس دریافت جایزه‌های مختلف را داشته‌اند؛ ناتالی پورتمن به عنوان نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای نقش آفرینی در «جکی» نامزد گلدن گلوب شده است.
خوشحالی پورتمن از کاندید شدن در گلدن گلوب

چند روز پیش برای ناتالی پورتمن یک روز معمولی بود که به او خبر داردند نامزد بهترین هنرپیشه‌ی نقش اول زن در رقابت «گلدن گلوب» شده‌است. خبری که برای او که تا به حال دو جایزه‌ی دیگر هم از «گلدن گلوب» گرفته، خوشحال‌کننده بود: «در راه مدرسه‌ی پسرم بودم که مدیر برنامه‌هایم تماس گرفت و خبر را به من گفت. خیلی هیجان زده شدم. نقشم را در این فیلم بسیار دوست داشتم و دیده شدن توسط انجمن ناشران خارجی هالیوود (Hollywood Foreign Press Association) برایم افتخار بزرگی است و تمام عوامل فیلم را در این افتخار سهیم می‌دانم.»

هنرپیشه‌ی نقش بانوی اول آمریکا در زمان ترور کندی، پیش از این دوبار برای بازی در فیلم‌های «قوی سیاه» و «نزدیک‌تر» جایزه‌ی بهترین هنرپیشه‌زن را از «گلدن گلوب» دریافت کرده‌است.

داستان فیلم جکی درباره‌ی مصائب پیش روی ژاکلین کندی عزادار است و مسئولیت‌هایی که او بعد از ترور همسرش با آن مواجه می‌شود. جکی ساخته پابلو لارین است و این کارگردان چنان تصویر جالبی از زنی متفاوت در این فیلم عرضه کرده که پورتمن بعد از خواندن فیلم‌نامه بسیار مجذوب شخصیت مدرن و فمینیستی این شخصیت شده است. به نظر ناتالی پورتمن، ژاکلین کندی همواره به‌خاطر استایل لباس پوشیدنش مورد ستایش بوده و هست، به همین دلیل پورتمن گفته است که با یکی از لباس‌هایی که در فیلم بر‌تن داشته در این برنامه حضور خواهد داشت.

مراسم معرفی برندگان و اهدای جوایز گلدن‌گلوب ۱۹ دی (هشتم ژانویه‌ ۲۰۱۷) با اجرای جیمی فالون برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج