۴۴۱۶۱۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید که این اتفاق برایش افتاده است.

وب سایت کلیک: آیا یکی از دارندگان محصولات اپل هستید و در روز گذشته برای ورود به اپل استور و آیتیونز مشکل داشتید؟ نگران نباشید، چرا که تنها کسی نیستید که این اتفاق برایش افتاده است.
قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

حوالی ظهر دیروز بود که از کاربران سیستم عامل iOS صحبت هایی مبنی بر عدم توانایی آنها برای ورود به سرویس هایی همچون فروشگاه نرم افزاری اپل و آیتیونز منتشر شد و البته این صحبت ها کاملا صحت داشتند. چرا که سرویس جدول زمانی اپل نیز خبر از وجود چنین مشکلی در همان ساعات می دهد. این سرویس نشان می دهد که این مشکل از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه به وقت ایران آغاز شد و به مدت یک و نیم ساعت ادامه پیدا کرد.

قطع دسترسی برخی کاربران iOS به اپل استور

همانطور که گفته شد، عدم توانایی اتصال به برخی سرویس های اپل و عدم امکان نصب یا به روزرسانی نرم افزار ها موجب برانگیخته شدن اعتراضات کاربران سیستم عامل iOS شد. اتفاقی که به نوعی مقارن با به روز رسانی جدید سیستم عامل iOS بود و امروز شرکت اپل نسخه ۱۰٫۲ این سیستم عامل را منتشر کرد. البته هنوز هیچ خبری مبنی بر ارتباط یا عدم ارتباط این دو اتفاق از سوی اپل منتشر نشده است.

اگرچه اخبار حاکی از آن هستند که این مشکل در حال حاضر به طور کلی رفع شده است، اما اگر همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با این مشکل هستید، آن را با ما و البته سایر کاربران iOS در میان بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج