۴۴۱۷۱۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مفتی سوریه: در مسجد اموی نماز می‌خوانیم

مفتی سوریه با بیان اینکه رؤیاهای تروریست‌ها در حلب بر باد رفته است، اعلام کرد: ما به زودی در مسجد اموی حلب نماز خواهیم خواند.

خبرگزاری ایسنا: مفتی سوریه با بیان اینکه رؤیاهای تروریست‌ها در حلب بر باد رفته است، اعلام کرد: ما به زودی در مسجد اموی حلب نماز خواهیم خواند.

احمد بدرالدین حسون، مفتی سوریه در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت: ظرف شش ماه آینده همگان صدای اذان در مسجد اموی حلب را خواهند شنید و ازسرگیری فعالیت کلیساها و کارخانه‌ها در این شهر را شاهد خواهند بود. ما به زودی در مسجد اموی نماز خواهیم خواند و ترمیم آن را آغاز خواهیم کرد.

وی گفت: از حدود ۱۴۰۰ سال پیش اذان در مساجد حلب قطع نشده بود اما از زمان رسیدن افراد مسلح به این شهر طی سال‌های گذشته اذان نیز قطع شد.

مفتی سوریه گفت: ما به تروریست‌ها می‌گوییم که رؤیاهایتان بر باد رفت و حق بر شما پیروز شد. آن‌ها فکر می‌کنند که هر مسلمانی در جهان اگر از آن‌ها نباشد، دشمن آن‌هاست. برخی از روحانیون دین را به دنیا می‌فروشند.

وی تأکید کرد: گروه‌های مسلح هرآنچه در حلب بود را سرقت کردند. این‌ها به خاطر پول این کار را کردند نه به خاطر دین. آنچه امروز در جهان اسلام رخ می‌دهد درگیری مذهبی نیست بلکه جنگ بر سر نفت است. برنامه‌ای برای تقسیم جهان به کشورهای دینی وجود دارد. من نگران وضعیت تونس و کشورهای اروپایی پس از بازگشت تروریست‌ها به این کشورها هستم.

مفتی سوریه در واکنش به اعلام آمادگی یوسف القرضاوی، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمین برای شرکت در جنگ حلب علیه نظام سوریه گفت: من به القرضاوی می‌گویم که آیا بهتر نیست به فکر مبارزه به خاطر مسجد الاقصی و در قدس و فلسطین و حتی در کشورت مصر باشی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج