۴۴۱۷۱۸
۵۱۷۳
۵۱۷۳
پ

فیلم هارلی کویین ساخته می‌شود

طبق خبری که هالی‌وود ریپورتر منتشر کرده، قرار است فیلمی با محوریت شخصیت «هارلی کویین» (Harley Quinn) ساخته شود. این فیلم «فرشتگان گاتم سیتی» (Gotham City Sirens) نام گرفته است و آن را کارگردان «جوخه‌ی خودکشی»‌ یا همان Suicide Squad می‌سازد.

وب سایت مجله دیجی کالا: طبق خبری که هالی‌وود ریپورتر منتشر کرده، قرار است فیلمی با محوریت شخصیت «هارلی کویین» (Harley Quinn) ساخته شود. این فیلم «فرشتگان گاتم سیتی» (Gotham City Sirens) نام گرفته است و آن را کارگردان «جوخه‌ی خودکشی»‌ یا همان Suicide Squad می‌سازد. فیلم فرشتگان گاتم سیتی به غیر از هارلی کویین، شخصیت‌هایی زن دیگر کمیک‌های دی‌سی مثل «کت‌وومن» یا «پویزن آیوی» را هم در خودش جای خواهد داد. فیلم فرشتگان گاتم سیتی قرار است قبل از دنباله‌ی جوخه‌ی خودکشی اکران شود.
فیلم هارلی کویین ساخته می‌شود

«دیوید آیر»، کارگردان فیلم جوخه‌ی خودکشی و «مارگو رابی» (Margot Robbie)، بازیگر نقش هارلی کویین در این فیلم، تهیه‌کنندگی فیلم فرشتگان گاتم سیتی را بر عهده خواهند داشت. استودیوی فیلم‌سازی «برادران وارنر» هم با آغوش باز ایده‌ی ساخت فیلمی با محوریت هارلی کویین را قبول کرده است. با اینکه فیلم Suicide Squad اصلا نقدهای خوبی نگرفت، اما شخصیت هارلی کویین بسیار از سوی مخاطبان مورد توجه قرار گرفت. می‌توان به جرات گفت که بازی مارگو رابی در نقش هارلی کویین، بهترین بخش فیلم جوخه‌ی خودکشی بود. این فیلم هم‌چنین توانست بیش از ۷۰۰ میلیون دلار فروش داشته باشد و همین موضوع، نشان از علاقه‌ی مخاطبان به ساخت دنباله‌هایی از روی فیلم دارد.
فیلم هارلی کویین ساخته می‌شود
مجموعه کمیک‌های Gotham City Sirens

شرکت دی‌سی در سال ۲۰۰۹ مجموعه کمیک‌هایی به اسم Gotham City Sirens منشتر کرده بود و این فیلم هم قرار است با اقتباس از روی این کمیک‌ها ساخته شود. این مجموعه‌ی کمیک را «پاول دینی» (Paul Dini) نوشته است؛ پاول دینی نویسنده‌ی سریال معروف «بتمن: مجموعه‌ی انیمیشنی» است. مجموعه کمیک فرشتگان گاتم سیتی، سه شخصیت هارلی کویین، کت‌وومن و پویزن آوی را به عنوان یک تیم تبهکاری معرفی می‌کند. ساخت فیلمی که روی شخصیت‌های زن کمیک‌های دی‌سی تمرکز دارد می‌تواند شرکت دی‌سی را جلوتر از مارول قرار دهد. مارول هنوز هم با ایده‌ی ساخت فیلم «کاپیتان مارول»، یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های زن کمیک‌های مارول، کلنجار می‌رود. از سوی دیگر، دی‌سی نه تنها فیلم Gotham City Sirens را در دست ساخت دارد،‌ بلکه فیلم «واندر وومن» (Wonder Woman) هم به زودی اکران خواهد شد.
فیلم هارلی کویین ساخته می‌شود

فیلم Suicide Squad به غیر از هارلی کویین، شخصیت محبوب دیگری هم داشت. «دد‌شات» (Deadshot) که توسط «ویل اسمیت» بازی شده بود هم از آن‌قدر خوب از آب در آمده بود که شنیده می‌شود شرکت دی‌سی می‌خواهد یک فیلم جداگانه‌ی ددشات هم بسازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج