۴۴۱۸۳۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

فراری با J۵۰ طرفدارانش را سورپرایز کرد!

معمولا شرکت های اتومبیل سازی علاقه زیادی به سورپرایز کردن کاربران و مشتریانشان ندارند و برنامه ریزی آنها برای تولید خودروهای جدید از ماه ها و حتی سال های قبل به خوبی مشخص می شود. با این وجود فراری تصمیم گرفت کاری خلاف عادت انجام دهد و با معرفی J۵۰، طرفدارانش را سورپرایز کند.

مجله سخت افزار - محمد یوسفی زاده: معمولا شرکت های اتومبیل سازی علاقه زیادی به سورپرایز کردن کاربران و مشتریانشان ندارند و برنامه ریزی آنها برای تولید خودروهای جدید از ماه ها و حتی سال های قبل به خوبی مشخص می شود. با این وجود فراری تصمیم گرفت کاری خلاف عادت انجام دهد و با معرفی J۵۰، طرفدارانش را سورپرایز کند.
فراری با J50 طرفدارانش را سورپرایز کرد!

البته بر خلاف مدل هایی مانند ۴۵۸ ایتالیا، مدل J۵۰ قرار نیست به صورت انبوه تولید شود و به گفته فراری تنها ۱۰ عدد از آنها در اختیار خریداران خاص قرار خواهد گرفت. همچنین شاید استفاده از اسمی غیر معقول هم از سوی فراری تعجب برانگیز باشد اما باید بدانید این مدل به مناسبت پنجاهمین سالگرد آغاز فروش ماشین های فراری در ژاپن تولید شده و J۵۰ هم به همین موضوع اشاره دارد.
فراری با J50 طرفدارانش را سورپرایز کرد!
از نظر فنی از یک پیشرانه 3.9 لیتری توربو با آرایش V8 استفاده شده که توان تولید 681 اسب بخار قدرت را دارد. همچنین گفته شده که حداکثر سرعت این خودرو بیشتر از 330 کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن نیز کمتر از 3 ثانیه است.
فراری با J50 طرفدارانش را سورپرایز کرد!
از نظر ظاهری و البته فنی می توان شباهت هایی بین J50 و 488 اسپایدر پیدا کرد اما ظاهر J50 نسبت به مدل دیگر کمی خشن تر شده و نوار مشکی رنگی که در اطراف بدنه تا نمای جلوی ماشین نیز کشیده شده جلوه ویژه ای به آن می دهد. سقف J50 به صورت دو تکه و از جنس کربن ساخته شده و در طراحی داخلی نیز از تودوزی قرمز - مشکی فوق العاده هیجان انگیز به همراه صندلی های اسپرت استفاده شده است. طبق معمول فراری قیمتی برای این ماشین خاص منتشر نکرده و به نظر هم نمی رسد در آینده تصمیمی برای این کار داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب وانت باری 20

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج