۴۴۱۹۲۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

انتقاد از کنسرت اشکان خطیبی در چارسو

بازیگر سینمای کشور که مدیریت پردیس چارسو را به‌عهده دارد باوجود رنج و نگرانی صاحبان آثار از کمبود سالن و فیلم سوزی قصد دارد از این پردیس سینمایی برای اجرای کنسرت خود استفاده کند.

خبرگزاری فارس: بازیگر سینمای کشور که مدیریت پردیس چارسو را به‌عهده دارد باوجود رنج و نگرانی صاحبان آثار از کمبود سالن و فیلم سوزی قصد دارد از این پردیس سینمایی برای اجرای کنسرت خود استفاده کند.
انتقاد از کنسرت اشکان خطیبی در چارسو
در شرایطی که صاحبان آثار از کمبود سالن رنج می‌برند و نگران فیلم سوزی در سالن های سینما هستند، آن هم در این فصل که شاهد اکران آزاد فیلم‌ها هستیم و اکثر سالن‌های سینما هم در اختیار فیلم «سلام بمبئی» قرار گرفته‌اند، اشکان خطیبی بازیگر سینما که موقعیت ویژه‌ای در پردیس چهارسو دارد کنسرت خود را در سالن شماره یک این پردیس برگزار می‌کند.
اشکان خطیبی بازیگر سینما مدیر سالن سینما چهارسو است و به نظر می‌رسد باتوجه به این موقعیت خود، در این شرایط سالن ۱ سینما چهارسو را در دو سانس ۲۰:۳۰ و ۲۲:۳۰ در اختیار کنسرت خود قرارداده است. کنسرت این بازیگر با عنوان «قلم را بچرخان» Rock the pen امروز برگزار می‌شود.
حتی اگر مجوزهای لازم برای برگزاری کنسرت در سالن سینما صادر شده باشد، با توجه به فصل اکران و شرایطی که فیلم‌ها با کمبود سالن مواجه هستند برگزاری کنسرت در سالن سینمای تحت مدیریت ایشان کاری غیر اصولی است و در حق صاحبان آثار اجحاف صورت می‌گیرد. حال باید دید شورای صنفی نمایش و بخش‌های مرتبط وزارت ارشاد، چه برخوردی با این رفتار خواهند داشت.
پیش از این نیز اشکان خطیبی در تئاتر مستقل نیز برنامه داشت و با اقبالی که در آن برنامه از کنسرت صورت گرفت وسوسه شد تا در سالن سینمایی که تحت مدیریت خودش است برنامه را اجرا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه خواننده شدن اخه اینم ... است که پول بدی وقت بذاری بری کنسرتشو گوش بدی

    • بدون نام

      به خبرگزاری فارس بگید با "2سانس" گرفتن یک سالن هیچ فیلمی موفق یا ورشکست نمیشه . طرف 2سانس فقط کنسرت گذاشته یه طوری نوشتن انگار حق تمام فیلم سینمایی های کشور رو واسه 1سال گرفته و همه رو ورشکست کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج