۴۴۲۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جباری: مالیاتم را ندهید به قطر نمی روم

مجتبی جباری، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده و سرمربی استقلال به کمک امیدوار رضایی با وجود مشکل مالیاتی، توانستند مجوز خروج از کشور بگیرند اما حالا که این مشکل حل شده است، شماره هشت استقلال پایش را در یک کفش کرده و از مدیران باشگاه خواسته مشکل مالیاتی او را یک بار برای همیشه حل کنند.

جباری: مالیاتم را ندهید به قطر نمی روم

تماشا: مجتبی جباری، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده و سرمربی استقلال به کمک امیدوار رضایی با وجود مشکل مالیاتی، توانستند مجوز خروج از کشور بگیرند اما حالا که این مشکل حل شده است، شماره هشت استقلال پایش را در یک کفش کرده و از مدیران باشگاه خواسته مشکل مالیاتی او را یک بار برای همیشه حل کنند.

اصرار جباری برای پرداخت فوری مالیاتش از سوی باشگاه فقط به دلایل شخصی و مفاد قراردادش با استقلال مربوط نمی شود. ماجرا این است که خروج از کشور با دادن تعهد برای کسانی که مشکل مالیاتی دارند، فقط یک بار امکانپذیر است. به این ترتیب اگر جباری برای بازی با الریان با استقلال به قطر برود و برگردد، برای همیشه ممنوع الخروج می شود و نمی تواند همراه تیم ملی به کویت برود.

جباری که دیروز هم در تمرین استقلال شرکت نکرده بود، این پیغام را به مدیران این تیم رسانده که اگر مشکل او برای پرداخت مالیاتش از طرف باشگاه حل نشود به همراه تیم به قطر نمی رود.

او مدیران استقلال را هم با این جمله زیر سوال برده: «کسانی که نمی توانند مالیات بازیکنانشان را بدهند، چطور می خواهند حق و حقوق عقب افتاده آنها را پرداخت کنند؟»

پیش از این هم خبر پاس نشدن چک جباری منتشر شده بود که استقلالی ها آن را تکذیب کردند. مدیران استقلال تا دوشنبه وقت دارند این بحران را پشت سر بگذارند. آنها با شناختی که از جباری دارند، می دانند که او در این موارد با آنها شوخی ندارد و تنها راه پرداخت مالیات در فرصت باقیمانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج