۴۴۲۲۲۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

افت فروش «سلام بمبئی»

فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمد پور، از پنجشنبه یازدهم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در روزهای ابتدایی به فروش بسیار بی سابقه‌ای دست یافت، اما با گذشت ۸ روز از آغاز اکران ، «سلام بمبئی» در هفته جاری، دچار افت فروش محسوسی در سینماهای تهران شد.

وب سایت آی سینما: فیلم «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمد پور، از پنجشنبه یازدهم آذرماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. این فیلم در روزهای ابتدایی به فروش بسیار بی سابقه‌ای دست یافت، اما با گذشت ۸ روز از آغاز اکران ، «سلام بمبئی» در هفته جاری، دچار افت فروش محسوسی در سینماهای تهران شد، که این موضوع می‌تواند یادآور افت فروش فیلم «دراکولا» بعد از شروع طوفانی آن باشد.

با آغاز اکران فیلم «سلام بمبئی» بسیاری از مخاطبان، پیش بینی کردند که این فیلم با توجه به حضور محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری، دیا میرزا و گلشن گروور، و داستان فیلم که در کشور هند می‌گذرد، به فروش بسیار زیادی در سینماها برسند و حتی عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را که در اختیار «فروشنده» است را تصاحب کند.
افت فروش «سلام بمبئی»

اما با مرور آمار فروش این فیلم در سینماهای تهران که آی سینما به صورت روز به روز جمع آوری کرده است، می‌توان متوجه این موضوع شد که «سلام بمبئی» با آغاز هفته جاری دچار افت فروش محسوسی در سینماهای تهران شده است.

۱۱ آذر: فیلم سینمایی «سلام بمبئی» که پنجشنبه دو هفته پیش به نمایش درآمد، در اولین روز اکران خود توانست به فروش بسیار بالایی دست یابد. این فیلم در روز اول اکران خود در سینماهای شهر تهران توانست ۳۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کند.

۱۲ آذر: اما «سلام بمبئی» در دومین روز اکران خود که جمعه بود، توانست پیشرفت بسیاری نسبت به روز اول اکران خود داشته باشد و ۳۵۰ میلیون تومان فروش کند.

۱۳آذر: با آغاز هفته گذشته ، «سلام بمبئی» ۱۱۰ میلیون تومان فروش کرد. البته نباید این رقم را با فروش آخر هفته فیلم مقایسه کرد، زیرا فروش ۱۱۰ میلیون تومانی یک فیلم در روز شنبه می‌تواند آمار قابل قبولی باشد.

۱۴ آذر: آخرین فیلم قربان محمد پور، یکشنبه هفته گذشته ۱۰۸ میلیون تومان فروخت.

۱۵ آذر: طی آماری که آی سینما از مسئولین «فیلمیران» در روزهای گذشته گرفت، «سلام بمبئی» در دوشنبه هفته گذشته، ۱۱۲ میلیون تومان فروش کرد.

۱۶ آذر: سه شنبه هفته گذشته که سینماهای کشور، بلیت فیلم‌های سینمایی را به صورت نیم بها عرضه می‌کنند، «سلام بمبئی» در این روز توانست ۱۹۰ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کند، که نشان می‌داد همچنان استقبال خوبی از این فیلم در سینماهای شهر تهران انجام می‌شود.

۱۷آذر: با توجه به تعطیلی مدارس و اغلب دانشگاه‌ها و مراکز اداری در روز پنجشنبه، «سلام بمبئی» در روز چهار شنبه هفته گذشته ۱۶۰میلیون تومان فروش کرد.

۱۸آذر: در دومین پنجشنبه‌ای که «سلام بمبئی» به خود دید، این فیلم توانست ۲۸۵ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کند، که اگر بخواهیم فروش آن را با اولین روز اکران فیلم که از قضا پنجشنبه هم بود،‌ مقایسه کنیم متوجه افت فروش ۱۵ میلیون تومانی این فیلم نسبت به پنجشنبه ۱۱ آذر ماه خواهیم شد.

۱۹آذر: «سلام بمبئی» جمعه هفته گذشته در سینماهای تهران ۳۲۰ میلیون تومان فروش کرد، که باز هم نشان می‌دهد این فیلم نسبت به اولین جمعه‌ای که به اکران درآمد، دچار افت ۳۰ میلیون تومانی در گیشه شده است. به طور مثال اگر قیمت بلیت‌ سالن‌های سینمایی را ده هزار تومان در نظر بگیریم، یعنی در دومین جمعه اکران «سلام بمبئی» ۳ هزار نفر کمتر به تماشای این فیلم نسبت به اولین جمعه اکران آن در سینماهای تهران، پرداخته‌اند.

۲۰ آذر: اما با آغاز هفته جاری می‌توان به این نتیجه رسید که شیب فروش فیلم «سلام بمبئی» روند نزولی بیشتری داشته است. این فیلم شنبه هفته گذشته ۹۷ میلیون تومان فروخت و نتوانست فروش روزانه خود را به ۱۰۰ میلیون تومان برساند.

۲۱ آذر: فیلم قربان محمد پور یکشنبه هفته جاری ۲ میلیون تومان کمتر از شنبه فروش کرد و در نهایت توانست در این روز ۹۵ میلیون تومان درآمد کسب کند.

۲۲آذر: دو روز پیش، هم این فیلم در سینماهای تهران ۹۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

۲۳آذر: روز گذشته هم که سینماهای تهران بلیت‌های سینمایی را به صورت نیم بها ارائه کردند، «سلام بمبئی» ۱۷۰ میلیون تومان فروش کرد که اگر بازهم فروش دیروز این فیلم را با سه شنبه ۱۶ آذر مقایسه کنیم، متوجه می‌شویم درآمد این فیلم نسبت به سه شنبه هفته گذشته با افت ۲۰ میلیونی مواجه شده است.

اما طبق آخرین آماری که مسئولین «فیلمیران» به آی سینما ارائه دادند،‌ آخرین ساخته قربان محمد پور تا این لحظه و بعد از گذشت ۱۳ روز، ۴ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است.

این درحالی است که فیلم «فروشنده» بعد از گذشت دو هفته از از آغاز اکران خود، توانسته بود بیش از ۵ میلیارد میلیون تومان فروش کند. فیلم اصغر فرهادی با پشت سر گذاشتن بیست روز اکران، به فروش ۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومانی هم رسید و به عبارتی هر سه روز، بیش از یک میلیارد تومان درآمد کسب کرد.

با توجه به این شرایط و این آمار و ارقام، فعلا بعید به نظر می‌رسد که «سلام بمبئی» بتواند رکورد فروش «فروشنده» را در سینماهای کشور به خود اختصاص دهد و به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود، مگر آن که در آینده مخاطبان بیشتری برای تماشای فیلم در سینماها، «سلام بمبئی» را انتخاب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی فیلم چرتی بود....الحق که فیلم هندی بود ..

    • سیاووش

      حیف پول بلیط،حیف وقت

    • بدون نام

      از روی فروش فیلم میشه تعداد افراد تازه به بلوغ جنسی رسیده رو فهمید

    • الناز

      چقققققددددررررر مسخره بود این فیلم ..ما که فقط چیز خوردیم حوصله آدم سر میرفت فقط به درد دختر پسرای ۱۵ساله میخورد

    • لعیا

      اصلا جالب نبود نپسندیدیم

    • بدون نام

      واقعا که شرم اور بود اخه اینم اسمش فیلم بود نکنه مارو ... فرض کردین

    • 000000000

      خيلي فيلم باهاليي بووود

    • بدون نام

      خیلی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج