جاباما
۴۴۲۲۶۲
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

استعفای اعتراض‌آمیز حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد که سه سال پیش حکم مشاور هنری منطقه آزاد اروند را دریافت کرد و قرار بود دبیری جشنواره اروند را هم بر عهده گیرد، به دلیل عدم توجه این سازمان به بحث هنر و فرهنگ از سمت خود استعفا داد.

وب سایت آی سینما: حمید فرخ نژاد که سه سال پیش حکم مشاور هنری منطقه آزاد اروند را دریافت کرد و قرار بود دبیری جشنواره اروند را هم بر عهده گیرد، به دلیل عدم توجه این سازمان به بحث هنر و فرهنگ از سمت خود استعفا داد. فرخ‌نژاد که نامه استعفای خود را خطاب به اسماعیل زمانی مدیرعامل منطقه نوشته است، از این مدیر به شدت گله کرده است. البته مدیرعامل اروند هم در پاسخ کوتاهی گفته چیزی از این ماجرا نمی‌داند.
استعفای اعتراض‌آمیز حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد بازیگر آبادانی سینما و تلویزیونی ایران در نامه استعفای خود خطاب به اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند، نوشته است: «حدود سه سال پیش به نیت تحقق آرزوهایم برای آبادان و خرمشهر مظلوم و محروم و ادای دین به جوانان محروم و فراموش‌شده این دیار و احیای روزگار پرافتخار فرهنگی این دو شهر و تقسیم بضاعت هنری‌ام با آن‌ها، پیشنهاد شما را به‌عنوان مشاور هنری‌تان پذیرفتم. خدا را شکر می‌کنم در تمام این مدت بدون دریافت یک ریال از تشکیلات متمول شما همه تلاشم را تا آن‌جا که در توانم بود به‌کار بردم تا از همه ارتباط و اعتبارم در بین همکاران و مدیران فرهنگی کشور برای انجام وظیفه در قبال مردم شهرم استفاده کنم، ولی متاسفم که اعلام کنم همه با من همکاری کردند به‌جز شما و هیئت‌مدیره و زیرمجموعه فرهنگی‌تان. همه تلاشم برای احداث فضاها و زیرساخت‌های هنری به وعده بی‌نتیجه و جلسات بی‌ثمر و چند عکس یادگاری مراسم کلنگ‌زنی ختم و در میان جلسات هیئت‌مدیره‌تان گم شد.»

فرخ‌نژاد در ادامه این نامه توضیحاتی در مورد عدم برگزاری جشنواره اروند ارائه کرده: «از جشنواره اروند که ابتر ماند و از بودجه فرهنگی منطقه‌ای که شامل همه بود جز هنرمندان منطقه، و حاصل این سه سال تلاش و دوندگی و خرج کردن اعتبارم فقط خجل بودن در مقابل همشهریان و جوانان عزیز شهرم بوده. به‌خاطر کم‌کاری‌ها و بی‌توجهی‌تان به فرهنگ و هنر این دیار، شما و تیم‌تان را نمی‌بخشم که یادتان باشد می‌توانستید و نکردید. این مردم خسته و لایق به‌یاد خواهند داشت این روزگار تلخ را. با احترام به همه عزیزانی که برای آبادی و خرمی این خطه دردکشیده و قهرمان تلاش می‌کنند حکم مشاوره هنری‌تان را تقدیم حضورتان می‌کنم تا بیش از این شرمنده هنرمندان کشور و استان قهرمان خوزستان و همشهریانم نباشم.»

حال باید دید با استعفای حمید فرخ‌نژاد از مشاور هنری سازمان اروند،‌ تکلیف ساخت سینمایی که حمید فرخ‌نژاد قصد داشت آن را در شهر آبادان بسازد، چه خواهد شد. زیرا این بازیگر در برنامه «خندوانه» قول داد که برای خوشحالی همشهریان آبادانی یک پردیس سینمایی را حوالی محله بریم خواهد ساخت.

زمانی:فرخ نژاد اگر گله و شکایتی دارد بیاید گفت‌وگو کنیم!

اما بعد از انتشار استعفانامه حمید فرخ نژاد، اسماعیل زمانی، مدیر عامل منطقه آزاد اروند، در واکنش به این موضوع به ما گفت:« نامه ای از حمید فرخ نژاد مبنی بر اعلام کناره گیری اش از تصدی مشاور هنری این سازمان و دبیر جشنواره فیلم فجر دریافت نکرده ام. فرخ نژاد اگر گله و شکایتی دارد می تواند با مراجعه و یا گفتمانی دو سویه در جهت رفع آنها اقدام کند. فرخ نژاد اخیرا ملاقاتی با من نداشته است که موضوع لاینحل مانده ای را مطرح کرده باشد، تنها بحث صندوق توسعه هنر است که انجام کارهای حقوقی آن هم در حال پیگیری است. من نیز توصیه کرده ام که کارهایشان را آغاز کنند تا کارهای حقوقی این صندوق به اتمام برسد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      منطقه آزاد اروند فقط باعث گرانی و دردمندتر شدن مردم فقیر آبادان و خرمشهر شده.
      میلیاردها تومن پول خرمشهر و آبادان در این سازمان صرف هیچ چیزی نشده و سازمان منطقه آزاد اروند صرفا محلی است که در آن عده زیادی کارمند بدون انجام کاری حقوق دریافت می کنند و مدیران غیربومی و پروازی چند شغلی از حقوق های کلان و مزایای بی شمارش بهره می برند.
      این سوء تدبیر و عدم مدیریتی که باعث فقر اینهمه انسان، در یکی از ثروتمندترین نقاط کل جهان شده، تا کی باید ادامه یابد ؟
      لطفا پیام ندید که غیر قابل نشر است.
      مردم خرمشهر و آبادان و کل خوزستان زرخیزی که تقریبا تمام بودجه مملکت از آن تامین می شود در فقر و بی کاری می سوزند.

    • بی نام

      حمید جان منطقه آزاد اروند جز اسم چه سودی برای مردم آبادان و خرمشهر داشته،همشهری ما خیلی وقته فراموش شده ایم
      ای کاش هیچوقت جنگ نمیشد تا آبادان آباد و خرمشهر خرم می ماند

    • بدون نام

      زنده باد حمید فرخ نژاد دلاور که شهامت ابراز عقایدش را دارد و بازیجه دست این نوکیسه ها نشد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج