۴۴۲۲۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

برای نخستین حضور آسیایی تراکتورسازی

ورزشگاه یادگار امام تبریز "قرمز" می‌شود

قائم مقام کانون هواداران تراکتورسازی تبریز می‌گوید برای نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قرار است کاورها و شال‌های قرمز رنگی بین هواداران این تیم توزیع شود تا ورزشگاه یادگار امام سه‌شنبه قرمز رنگ شود.

ایسنا: قائم مقام کانون هواداران تراکتورسازی تبریز می‌گوید برای نخستین بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قرار است کاورها و شال‌های قرمز رنگی بین هواداران این تیم توزیع شود تا ورزشگاه یادگار امام سه‌شنبه قرمز رنگ شود.

رحمان یاوران درباره اقداماتی که کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی برای بازی با الجزیره امارات انجام داده است، اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که با افراد تاثیرگذار مخصوصا لیدرهای تیم و تعدادی از هواداران‌مان که در جایگاه مستقر می‌شوند داشته‌ایم، مطمئن هستیم این مسابقه بدون هیچ مشکلی برگزار می‌شود.

وی درباره اقداماتی که برای هواداران تراکتورسازی که شب قبل از بازی به تبریز خواهند آمد‌، در نظر گرفته‌اند، بیان کرد: طبق اعلام شهرداری کلانشهر تبریز و منطقه یک شهرداری تعدادی سالن ورزشی در اختیارمان گذاشتند تا اگر هوادارانی شب قبل از بازی به تبریز آمدند، در این سالن‌ها استقرار پیدا کنند.

قائم مقام کانون هواداران تراکتورسازی تبریز، تصریح کرد: این بازی نسبت به بازی‌های لیگ برتر تفاوت دارد و کوچک‌ترین اشتباه از سوی هواداران یا خود باشگاه جرایم سنگینی تا حد محرومیت هم دارد، ولی هواداران فهیم تراکتورسازی فقط تیم خودشان را تشویق خواهند کرد. از هواداران نیز درخواستی داریم تا اشیاء ممنوعه که در بنرهای نصب شده ذکر شده را به همراه خود به استادیوم نیاورند.

یاوران درباره موضوعی که در خصوص پخش کاور قرمز رنگ در روز بازی مطرح شده بود، اظهار کرد: طبق اعلام روابط عمومی شهرداری تبریز در جلساتی که داشتیم اعلام کردند احتمال دارد کاور قرمز رنگی تهیه شود تا بین هواداران پخش شود. تعدادی نیز شال تهیه شده است که بین هواداران پخش خواهد شد.

یاوران در پایان گفت: جا دارد از مسئولان ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال استان، یگان ویژه، نیروی انتظامی و شهرداری کلانشهر تبریز و منطقه یک شهرداری تبریز تشکر کنیم که در هر چه بهتر شدن این بازی تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج