۴۴۲۳۰۲
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

پاتریک ویلسون آدم بده «آکوامن» شد

ازیگر «احضار» در فیلمی که ماجراجویی های آکوامن را به تصویر می کشد، نقش برادر ناتنی او را ایفا خواهد کرد.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر «احضار» در فیلمی که ماجراجویی های آکوامن را به تصویر می کشد، نقش برادر ناتنی او را ایفا خواهد کرد.
پاتریک ویلسون آدم بده «آکوامن» شد

به نقل از هالیوود ریپورتر، شخصیت آکوامن در فیلم جدیدش باید با یک مورد جدی رقابت برادرانه دست و پنجه نرم کند.

پاتریک ویلسون به این فیلم ابرقهرمانی پیوسته تا نقش شخصیت Ocean Master یا ارباب اقیانوس را بازی کند که در کمیک بوک های دی سی برادر ناتنی آرتور کوری (آکوامن) است. این برادر ناتنی که با نام اورم کوری شناخته می شود، همیشه نسبت به قدرت هایش برادرش احساس حسادت می کرده چون خودش قدرت نداشته است. در نهایت این حسادت باعث می شود او تبدیل به شخصیتی منفی شود و با استفاده از تکنولوژی خودش را تبدیل به ارباب اقیانوس کند.

جیمز وان کارگردان فیلم «آکوامن» روز دوشنبه در توییتر خود خبر انتخاب شدن ویلسون را تایید کرد. این دو در گذشته در چند پروژه با یکدیگر همکاری داشته اند که از جمله آن ها می توان به «احضار» و «بدطینت» اشاره کرد.

ویلسون پیش از این تجربه ایفای نقش یک شخصیت کمیک بوکی را داشته است. او در اقتباس کمیک بوکی سال ۲۰۰۹ «مراقبان» ساخته زک اسنایدر در نقش شخصیت Nite Owl ظاهر شده بود و تنها جدیدترین بازیگر از آن فیلم است که به دنیای کمیک های دی سی می پیوندد. بیلی کرودآپ از همان فیلم در پروژه سینمایی «فلش» نقش آفرینی خواهد کرد و جفری دین مورگان که در حال حاضر نقش نیگان را در «واکینگ دد» بازی می کند، در فیلم امسال «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» در قالب نقش پدر بروس وین یا بتمن نقش آفرینی کرد.

جیسون موموآ بازیگر اصلی فیلم «آکوامن» است و پیش از این یک بار نقش این شخصیت را کوتاه در فیلم «بتمن مقابل سوپرمن» ایفا کرده بود. همچنین قرار است او این نقش را در فیلم «لیگ عدالت» هم تکرار کند. فیلم ماجراجویی های جداگانه این شخصیت که امبر هرد در آن نقش شخصیت میرا، ملکه آتلانتیس را بازی می کند، روز پنجم اکتبر ۲۰۱۸ از راه می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج