۴۴۲۳۲۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P۱۰

حواشی پرچمدار جدید هوآوی در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و در روزهای اخیر تصاویر جدید از رندر های هوآوی P۱۰ در فضای مجازی دست به دست چرخیده است.

وب سایت کلیک: حواشی پرچمدار جدید هوآوی در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و در روزهای اخیر تصاویر جدید از رندر های هوآوی P۱۰ در فضای مجازی دست به دست چرخیده است. این گوشی از نمایشگر بدون حاشیه و صفحه نمایشگر ثانویه در لبه سمت چپ خود بهره خواهد برد.
انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P10

شرکت چینی که هنوز سرخوش از فروش عالی گوشی P9 خود است به زودی از گوشی جدید خود یعنی P10 نیز رونمایی می کند اما کاربران از همین حالا دغدغه این را دارند که پرچمدار جدید هوآوی به چه شکل خواهد بود. همین امر باعث می‌شود توقعات از محصول سال آینده هواوی بالاتر برود. هواوی نیز از این موضوع آگاه است و تمرکز خود را بر دوربین دوگانه‌ تحت لیسانس لایکا قرار داده است و با همکاری لایکا، می‌خواهد دوربین قدرتمندتری در پرچم‌دار سال آینده خود به کار ببرد.

در تصاویر رندر هواوی پی ۱۰ می‌توان مشاهده کرد این تلفن هوشمند از نمایشگر بدون حاشیه بهره خواهد برد؛ بنابراین؛ این گوشی مانند هواوی میت ۹ پرو از لبه‌های منحنی بهره نمی‌برد و طراحی آن بیشتر شبیه شیائومی می میکس است.

انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P10

در این رندر می‌توان مشاهده کرد هواوی پی ۱۰ ضخامت نسبتا زیادی دارد؛ در حالی که هواوی پی ۹ تنها ۷ میلی‌متر ضخامت داشت. در پشت هواوی پی ۱۰ دوربین دوگانه‌ای با برند لایکا استفاده شده است. همچنین فلش ال‌ای‌دی دوگانه نیز به همراه فوکوس لیزری و حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت گوشی قابل مشاهده است.
انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P10

چیزی که باعث می‌شود تصاویر رندر جدید با آنچه در گذشته منتشر شده بود، متفاوت باشد؛ استفاده از نمایشگر ثانویه در هواوی پی ۱۰ است. به نظر می‌رسد هواوی پی ۱۰ دارای یک نمایشگر کوچک در سمت چپ خود خواهد بود که می‌تواند اطلاعات مهم مانند جزئیات ارتباطات، زمان و احتمالا اعلانات را نشان دهد.
انتشار تصاویر جدید از رندر هوآوی P10

البته باید در نظر گرفت که این تصاویر در ویبو منتشر شده و هنوز توسط هواوی تایید نشده‌اند؛ بنابراین ممکن است محصول نهایی کمپانی چینی با آنچه در این تصاویر می‌بینیم، متفاوت باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط htc

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج