جاباما
۴۴۲۳۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نمایشگاه الکامپ آغاز شد

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ ۲۰۱۶) آغاز شد.

ایسنا: بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ایران (الکامپ ۲۰۱۶) آغاز شد.

نمایشگاه الکامپ آغاز شد
بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز با حضور محمود واعظی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی -دبیر شورای عالی فضای مجازی و سورنا ستاری -معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری افتتاح شد.

ناصر علی سعادت - رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مراسم افتتاحیه الکامپ با بیان این که فناوری اطلاعات و ارتباطات تنها صنعتی است که می‌تواند جایگزین نفت شود، افزود: سازمان نظام صنفی که سال گذشته نیز مسوولیت برگزاری نمایشگاه الکامپ را برعهده داشت وعده داد که این نمایشگاه ظرف سه سال به بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه کشور تبدیل شود و امسال علاوه بر ثبت نام ۶۶۰ شرکت داخلی، شرکت‌های خارجی، استارت‌آپ‌ها و دولت الکترونیک حضور داشتند و جمع تقاضاها از ۱۰۰۰ بالا رفت.

وی ادامه داد: مساحت اختصاص یافته به الکامپ امسال با وجود درخواست ۶۰ هزار متری به ۲۳ هزار متر فضای مفید محدود شده، اما ما برای حضور حداکثری و باکیفیت برنامه‌ریزی کردیم و نمایشگاه امسال در ۱۴ سالن و فضای باز موجود با حضور ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۵۰ شرکت نوپا و سالن دولت تشکیل می‌شود.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای همچنین به دیگر اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: مطابق سال گذشته از شرکت‌های نوپا حمایت صورت گرفت و با توجه به این‌که سال گذشته یک سوم سالن ۱۸ به ۸۰ شرکت نوپا اختصاص یافت، امسال که ۵۵۰ تقاضا برای این شرکت‌ها داشتیم کل سالن ۱۸ را به آنها اختصاص دادیم.

سعادت با اشاره به الکام‌گیمز و حضور شرکت‌های بازی‌سازی در الکامپ امسال، اظهار کرد: برای اولین سال الکام‌گیمز را برای تولیدکنندگان داخلی نرم‌افزار قرار دادیم همچنین سالن دولت با در اختیار داشتن فضای بیش از ۶۰ درصد و کیفیتی بیشتر از سال‌های گذشته در نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به حضور شرکت‌های خارجی در الکامپ، ادامه داد: در بخش خارجی و بین‌الملل سه پاویون اصلی از کشورهای چین، تایوان و کره جنوبی حضور دارند و یک هیات ۶۰ نفره از مالزی برای بازدید می‌آید. همچنین ما یک توافق‌نامه رسمی با سبیت آلمان برای الکامپ امسال منعقد کرده‌ایم.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای وجود سیستم رجیستری مطابق با استانداردهای بین‌المللی از طریق اینترنت و اپلیکیشن موبایل، تهیه فیلم از وقایع نمایشگاه و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی، وجود سرویس‌دهنده‌های الکترونیکی حمل‌ونقل و ۳۰ دستگاه‌های اتوبوس رایگان از میدان بزرگ شهر را از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه ارائه کرد.


نمایشگاه الکامپ به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات کشور، از تاریخ 25 تا 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه مندان به این حوزه می‌توانند از ساعت 9 تا 17 به این نمایشگاه مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج