۴۴۲۳۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز

دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای صفحه نمایش شلیک کنند.

وب سایت کلیک: دوربین های بی سیم جدید به سربازان آمریکایی نشان می دهد که گلوله اسلحه آنها دقیقاً به کجا اصابت می کند.فناوری جدید به سربازان اجازه می دهد تا از طریق کلاه دارای صفحه نمایش شلیک کنند.
تعیین نقطه اصابت گلوله توسط کلاه سرباز

ارتش امریکا نسل جدیدی از دوربین های هدف یاب را تولید خواهد کرد که سربازان را قادر می کند حتی دشمن پنهان شده را نیز شناسایی کنند. خانواده دوربین های هدف یاب - برنامه FWS-CS، نیروهای نظامی را از طریق فناوری بی سیم به سلاح های سنگین متصل می کند.
FWS-CS یک ابزار دید در شب فروسرخ و موج بلند است که بر روی سلاح های M۲ کالیبر ۵۰، نارنجک MK.۱۹ یا اسلحه M۲۴۰ نصب می شود. این ابزار با اسلحه هم محور است، یعنی این که با لوله سلاح تنظیم و هم راستا شده است. ارتش امریکا از مدت ها قبل در حال نصب ابزار های دید در شب بر روی سلاح ها است، بنابراین موضوع چندان جدیدی نیست.

موضوع جدید این است که این ابزار دارای یک دوربین حرارتی ۱۲ میکرو و با وضوح بالا است که به صورت بی سیم به یک صفحه نمایش روی کلاه تیر انداز متصل است. تصویر این صفحه نمایش به میدان دید تیرانداز ساطع می شود به طوری که نشان می دهد گلوله ها - یا نارنجک - به کجا برخورد خواهند کرد.

در نتیجه سربازان می توانند اهداف را بسیار سریع تر شناسایی کرده و با آنها درگیر شوند. سربازان به جای خم شدن و نگاه کردن از طریق دوربین روی سلاح و تنظیم آن با هدف، می توانند تسلط خوبی بر سلاح داشته و با استفاده از میدان دید دوربین به طور مستقیم دشمن را هدف گیری کرده و شلیک کنند. این دوربین همچنین دارای قابلیت زوم است که به شناسایی هدف در مسافت های دور کمک می کند. گلوله ها و نارنجک ها بعد از پرتاب در مسافت های دور به تدریج به دلیل تاثیر نیروی جاذبه کاهش ارتفاع پیدا می کنند. برای مثال، یک گلوله کالیبر ۵۰ در فاصله حدود هزار متری به دلیل تاثیر جاذبه ۸۶ اینچ پایین تر برخورد می کند. در فواصل کوتاه تر، برای مثال حدود ۴۵۰ متر، اختلاف درجه بین لوله سلاح و دوربین بدین معناست که گلوله ها حدود ۸۶ اینچ پایین تر یا بالاتر برخورد خواهند کرد. شما می توانید مشکل را پیدا کنید. هر دو مسافت بلندتر از قد یک فرد متوسط است، بنابراین کاملاً ممکن است در صورت بی دقتی هدف از دست برود.

از طرف دیگر، FWS-CS از یک مسافت یاب لیزری برای محاسبه فوری مسافت تا هدف استفاده می کند تا مشخص شود که آیا تیرانداز باید هدف را بالاتر یا پایین تر نشانه گیری کند. این دوربین به لطف قابلیت فروسرخ خود در شرایط شب و روز دقت زیادی دارد.

یک مزیت دیگر: ویژگی بی سیم بدین معناست که نیازی نیست تا سرباز مستقیماً برای شلیک پشت اسلحه قرار بگیرد. در ضمن، اگر اسلحه بتواند به دشمن شلیک کند، دشمن نیز می تواند به اسلحه و تیرانداز پشت آن شلیک کند. بنابراین در صورتی که تیرانداز تسلط خوبی بر اسلحه داشته باشد می تواند در پشت پناهگاه یا خودروی زرهی خود پنهان شود و از طریق صفحه نمایش روی کلاه شلیک را انجام دهد.
برنامه ریزی شده تا FWS-CSبین ژانویه و مارس امسال در مرحله مهندسی و ساخت قرار بگیرد و به زودی نیز وارد مرحله تولید انبوه و توسعه شود و به دست سربازان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج