۴۴۲۴۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ولایتی: آزادی حلب کمر معارضین سوری را شکست

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آزادسازی شهر حلب قله پیروزی‌های جبهه مقاومت است.

خبرگزاری تسنیم:‌ علی اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز (پنج شنبه، ۲۵آذر) با جمعی از علمای لبنانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه سید حسن نصرالله یک شخصیت استثنایی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت است، گفت: مردم لبنان و به خصوص حزب الله مایه افتخار جهان اسلام و جهان عرب هستند.

ولایتی با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه با حزب الله لبنان تصریح کرد:در جنگ ۳۳ روزه حزب الله برای اولین بار توانست هیمنه کاذب اسرائیل را بشکند و از آن پس ما شاهد شکستهای پی در پی رژیم صهیونیستی در منطقه بوده‌ایم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک پیروزی های اخیر در سوریه و آزاد سازی شهر حلب، تاکید کرد:وحدت در جهان اسلام می‌تواند پیروزی‌های مستمر و انشا الله نابودی توطئه گرانی که به دنبال تفرقه و تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی هستند را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: فراموش نکنیم که پیروزی در حلب و انشاالله در موصل پایان کار تروریستها و افراط گرایان نخواهد بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با هوشیاری، مقاومت و ایستادگی این مسیر درخشان و ارزشمند باید ادامه پیدا کند.

ولایتی با اشاره به حمایت برخی کشورهای منطقه از جریانهای تروریستی، اظهار کرد: برخی از کشورهای منطقه که با حمایت از تروریستها و گروههای افراطی در راستای توطئه و نقشه‌های شوم برخی دولتهای غربی برای امت اسلام به منطور ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی گام برداشته‌اند، امیدواریم که با پیروزی هایی که برای جهان اسلام در حال تحقق است مسیر خود را تغییر داده و در جهت تقویت وحدت و همبستگی امت اسلامی گام بردارند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد:با تحقق این مهم هیچ دشمنی نمی‌تواند خوابهای شوم خود را برای منطقه و جهان اسلام تعبیر شده ببیند.

وی آزادسازی حلب را قله پیروزی‌های جبهه مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: جبهه حلب سخت ترین جبهه در نبرد با تروریست‌های تکفیری بود که از آغاز جنگ در سوریه تاکنون چنین پیروزی با اهمیتی نصیب ملت و دولت سرویه نشده‌بود.این امر نوید بخش ادامه موفقیتها در جنگ با تروریستها است.

ولایتی با بیان اینکه نبرد حلب مانند جنگ احزاب بود گفت:در نبرد حلب تروریستها به همراه تمام حامیان غربی و منطقه‌ای خود به دنبال ادامه تسلط بر شهر حلب بودند تا از این امر مقدمه‌ای برای تجزیه سوریه و تشکیل یک دولت مستقل در حلب و ادامه این فتنه باشد اما در حقیقت با آزادسازی حلب کمر معارضین دولت سوریه شکست و خود آمریکایی‌ها هم به این نکته اذعان دارند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: بدون تردید این پیروزی دولتهای عراق و یمن را هم به این نتیجه می‌رساند که پیروزی تنها در سایه مقاومت محقق می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج