۴۴۲۵۰۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار: کاهش دما در شهرهای ساحلی خزر

سازمان هواشناسی کشور با اعلام کاهش دما در شهرهای ساحلی دریای خزر اعلام کرد: انتظار می رود دمای هوا در شهرهای ساحلی دریای خزر کاهش یافته و به صفر تا ۲ درجه سلسیوس برسد.

خبرگزاری مهر: سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه خود آورده است: تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی بیانگر ورود تدریجی توده هوای نسبی سرد طی امروز و فردا به نوار شمالی کشور است، روند تغییرات دما به گونه ای است که کمینه دمای هوا از شمال غرب تا شمال شرق کشور در دامنه های البرز به خصوص دامنه های شمالی آن، شمال غرب و شمال شرق کشور در صبح جمعه به ۲ تا ۴ درجه زیر صفر خواهد رسید. انتظار بر این است که دمای هوا در شهرهای ساحلی دریای خزر کاهش یافته و به صفر تا ۲ درجه سلسیوس برسد.

این اطلاعیه می افزاید: از روز شنبه اندکی دمای هوا به طور نوسانی افزایش خواهد داشت و پیش بینی می شود که از یک شنبه هفته آینده کمینه دمای هوا دراستانهای واقع در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز و زگرس مرکزی به ۲ تا ۶ درجه زیر صفر برسد که در سواحل شمالی به سبب تاثیر آب دریا دمای هوا اندکی بالاتر خواهد بود و انتظار می رود کمینه دما بین مثبت و منفی ۲ درجه قرار گیرد.

بنا بر همین اطلاعیه، پیش بینی می شود که هوای نسبی سرد تا صبح روز چهارشنبه در مناطق ذکر شده تداوم داشته باشد. بر این اساس توصیه می شود برای تامین حاملهای سوخت و انرژی اقدامات لازم بکار گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج