۴۴۲۵۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گربه های سیاه هم حریف تیم کونته نشدند؛

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

چلسی در ادامه روند رؤیایی خویش توانست در یک بازی دشوار مقابل ساندرلند پیروز شده تا همچنان بر صدر جدول تکیه بزند. نگاهی متفاوت به این بازی از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: چلسی در شبی دشوار موفق شد ۳ امتیاز حیاتی را با تک گل سسک فابرگاس در ورزشگاه لایت مقابل تیم سخت کوش ساندرلند به دست بیاورد. ویلیان باز هم مؤثر ظاهر شد و با حضور در ترکیب اصلی چلسی، یک پاس گل داد تا انتقام شکست چلسی مقابل گربه های سیاه در بهار ۲۰۱۶ گرفته شود. چلسی طی ۱۲ بازی اخیر مقابل ساندرلند صاحب ۹ برد شده و ساندرلند از مارس ۲۰۰۱ تاکنون نتوانسته چلسی را در دو بازی متوالی شکست بدهد.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

گربه های سیاه با ناکامی در این بازی، همچنان در حسرت ۴ ساله برای کسب ۳ برد پیاپی در ورزشگاه لایت به سر می برد. ساندرلند طی ۱۷ بازی اخیر لیگ برتر فقط یک بار کلین شیت کرده است. در هر ۴ قهرمانی اخیر چلسی در لیگ برتر، آبی ها در ژانویه بر صدر جدول تکیه زده بودند. طی ۷ فصل گذشته، ۶ تیمی که صدرنشین لیگ در کریسمس بودند، در نهایت به قهرمانی لیگ برتر دست یافتند.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

بازی در چهارشنبه شب برای چلسی خوش یُمن می باشد زیرا آبی ها از ژانویه ۲۰۱۳ تاکنون، هرگز در بازی های لیگ برتر که چهارشنبه شب ها برگزار شده، شکست نخورده است. آبی ها با پیروزی در خانه ساندرلند توانستند برای اولین بار از آوریل ۲۰۱۵ در ۵ بازی خانگی پیاپی پیروز شوند و به دهمین برد متوالی در لیگ برتر برسند.

ساندرلند برای دهمین بار در ورزشگاه لایت به چلسی در لیگ برتر باخت تا بیشترین تعداد باخت های گربه های سیاه در این ورزشگاه، مقابل همین چلسی باشد. سسک فابرگاس برای پنجمین بار به ساندرلند گل زد تا بیشترین تعداد گل های زده وی در مقابل گربه های سیاه ثبت شود. هیچ بازیکنی بیش از فابرگاس در ورزشگاه لایت گل نزده است. (به جز بازیکن های ساندرلند)

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

سسک فابرگاس هر گاه در یک مسابقه لیگ برتر گلزنی کرده، تیمش در آن بازی شکست نخورده است. داریوژ واسل، جیمز میلنر و سک فابرگاس به ترتیب در ۴۶، ۴۵ و ۴۰ بازی گل زده و هرگز تیم های آنها در این بازی ها نباخته اند.

دیگو کاستا برای سومین بار در فصل جاری نتوانست در یک بازی، گل بزند یا پاس گل بدهد. به جز ساندرلند، تنها تیم های منچستر یونایتد و آرسنال توانستند در این فصل، از گزند دیگو کاستا در امان بمانند.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

چلسی با پیروزی در این بازی به ۴۰ امتیاز تا پایان هفته شانزدهم لیگ برتر دست یافت تا به رکوردی جاودانه برسد زیرا هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر نتوانسته بود به این مرز امتیازی تا این مقطع فصل دست یابد.

نیمکت نشینی ویکتور آنیچبه، استیون پینار و سباستین لارسون و بازگشت بازیکن هایی همچون جان اوشی، فابیو بورینی و عدنان یانوزای به ترکیب اصلی ساندرلند جالب توجه بود.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

آنتونیو کونته سرمربی چلسی در این فصل سعی کرده تا کمترین تغییرات را در ترکیب اصلی تیم خود به وجود بیاورد. او در این بازی ترجیح داد تا به جای ادن هازارد و نمانیا ماتیچ از ویلیان و سسک فابرگاس استفاده نماید و جالب این که هر دو بازیکن جانشین در این بازی مشارکت مستقیم در تک گل چلسی داشتند. ویلیان برای اولین بار در یک مسابقه از فصل جاری لیگ برتر در ترکیب اصلی چلسی قرار گرفت.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

تقابل پاپی جیلوبوجی مدافع سنگالی ساندرلند با تیم سابق خود یعنی چلسی جالب توجه بود. جیلوبوجی با ۱۰ دفع توپ، ۲ تکل و ۶ دوئل بهترین عملکرد را در بین بازیکن های تدافعی این میدان داشت. شاگردان دیوید مویس در این بازی با خط دفاعی سه نفره و سیستم مشابه با تیم حریف یعنی ۳-۴-۳ استفاده کردند. ساندرلند بارها دروازه آبی ها را تهدید نمود. غیبت هازارد تأثیر منفی روی چلسی گذاشت.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

۵۳۲ پاس سالم برای چلسی و ۲۳۲ پاس سالم برای ساندرلند و مالکیت توپ ۶۶% چلسی

سسک فابرگاس، انگولو کانته و سزار آزپیلیکوئتا به ترتیب با ۹۸، ۷۲ و ۶۶ پاس، بیشترین تعداد پاس در این بازی را به نام خویش ثبت کردند.

تیبو کورتوا دروازه بان چلسی با ۵ مهار توپ، عملکرد فوق العاده ای درون دروازه چلسی داشت و حتی مورد تحسین آنتونیو کونته قرار گرفت. او طی ۱۰ بازی اخیر ۸ کلین شیت داشته در حالی که طی ۳۳ بازی پیش تر، به همین تعداد کلین شیت برای این دروازه بان بلژیکی به ثبت رسیده بود.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

چلسی دهمین تیم در تاریخ لیگ برتر است که به ۱۰ برد پیاپی یا بیشتر دست می یابد. این اتفاق برای سومین بار برای چلسی در تاریخ لیگ برتر رخ داد.

پس از جان گرگوری سرمربی استون ویلا در سال ۱۹۹۸، آنتونیو کونته تبدیل به دومین مربی در تاریخ لیگ برتر شد که به ۱۳ برد طی ۱۶ بازی نخست روی نیمکت یک تیم لیگ برتری دست می یابد.

خواندنی‌های آماری ساندرلند - چلسی

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج