۴۴۲۶۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شکست طلسم لندن در شب با شکوه پوگبا؛

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

دومین پیروزی منچستر یونایتد در هفته شانزدهم لیگ برتر رقم خورد و شیاطین سرخ با دست پُر از ورزشگاه سلهرست پارک خارج شدند. نگاهی متفاوت به بازی کریستال پالاس و منچستر یونایتد از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود: منچستر یونایتد در شب درخشش فوق العاده پل پوگبا توانست در آخرین دقایق بازی به ۳ امتیاز شیرین مقابل کریستال پالاس دست یافت. پوگبا در این بازی یک گل زد و یک پاس گل در حد کلاس بالای جهانی برای زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه ۸۸ مهیا کرد تا تک گل جیمز مک آرتور را خنثی سازد. این بازی چهارمین ناکامی پیاپی پالاس مقابل یونایتد طی دو فصل اخیر بود. شاید تلخ ترین شکست این تیم جنوب لندن در مقابل منچستر یونایتد در فینال جام حذفی در فصل گذشته باشد.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

طی ۱۵ رویارویی منچستر یونایتد با کریستال پالاس در تاریخ لیگ برتر، حتی یک برد هم نصیب عقاب ها نشده و ۱۲ برد و ۳ تساوی در کارنامه شیاطین سرخ دیده می شود. البته ناکام ترین حریف منچستر یونایتد در تاریخ لیگ برتر، یک تیم دیگر لندنی یعنی چارلتون اتلتیک است که طی ۱۶ رویارویی با شیاطین سرخ، حاصلی جز ۱۴ باخت و ۲ تساوی در کارنامه ندارد.

هیچ تیمی به اندازه منچستر یونایتد نتوانسته در تاریخ لیگ برتر، از سد کریستال پالاس عبور نماید. در مجموع این دو تیم طی ۲۲ بازی در کلیه رقابت ها با یکدیگر رو به رو شده که فقط یک برد در جام اتحادیه ۱۲-۲۰۱۱ به نام کریستال پالاس ثبت شده است.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

کریستین بنتکه مهاجم سابق لیورپول که طی ۵ بازی پیشین کریستال پالاس ۵ گل برای این تیم زده بود، در مسابقه با منچستر یونایتد کاملاً اسیر مدافعان حریف بود و هیچ کار خاصی را انجام نداد. همچنین ویلفرد زاها مهاجم کریستال پالاس در تقابل با تیم سابق خود، سرنوشتی بهتر از بنتکه نداشت در حالی که او طی ۷ بازی پیشین، ۷ گل به ثمر رسانده بود. زاها به تازگی ترجیح داده تا به جای بازی در تیم ملی انگلیس، پیراهن تیم ملی ساحل عاج را بر تن کند.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

جالب این که منچستر یونایتد از ابتدای فصل گذشته تاکنون، هرگز در مسابقات خود در شهر لندن پیروز نشده بود ولی با تحمیل شکست به کریستال پالاس در دقیقه ۸۸، بالاخره طلسم لندن را شکست. شیاطین سرخ در ۳ بازی پیشین لیگ برتری در شهر لندن، ۳ بار باخته بودند.

زلاتان ابراهیموویچ پس از عدم گلزنی در ۶ بازی متوالی، هم اکنون طی ۵ بازی اخیر لیگ برتر ۵ گل به ثمر رسانده است. همچنین پل پوگبا نیز برای اولین بار با پیراهن منچستر یونایتد موفق شد که در یک بازی، هم گل بزند و هم پاس گل بدهد. هماهنگی شگرف بین پوگبا و زلاتان یکی از مهم ترین شاخصه های این بازی محسوب می شد و خبری خوب برای آقای خاص.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

جیمز مک آرتور که در مجموع دو فصل پیش لیگ برتر فقط ۴ گل برای کریستال پالاس زده بود، تا پایان هفته شانزدهم فصل جاری توانسته ۵ گل برای عقاب ها به ثمر برساند. او دومین بازیکن کریستال پالاس است که طی ۸ دیدار اخیر با منچستر یونایتد، موفق به گلزنی می شود.

عقاب ها طی ۲۱ بازی اخیر لیگ برتر فقط یک بار کلین شیت کرده اند.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

در شبی که سر بابی چارلتون در سلهرست پارک حضور داشت، وین رونی پس از مدت ها طی یک مسابقه لیگ برتر در ترکیب اصلی منچستر یونایتد به میدان رفت ولی موفق به گلزنی نشد. رونی فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به رکورد ۲۴۹ گل چارلتون با پیراهن منچستر یونایتد دست یابد. همچنین رونی ۱۷۹ گل برای منچستر یونایتد در مسابقات لیگ زده که پس از جک راولی و بابی چارلتون به ترتیب با ۱۸۲ و ۱۹۹ گل در بازی های لیگ، در رتبه سوم تاریخ گلزن های باشگاه منچستر یونایتد قرار گرفته است.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

تعویض متیو فلامینی در بین دو نیمه و حضور جو لدلی درون زمین، مصدومیت مجدد اریک بایی و تعویض وی، پاس گل رونالدینیویی دیمین دلینی به جیمز مک آرتور و تقابل ازکیل فرایرز بازیکن سابق آکادمی منچستر یونایتد با تیم سابق خویش از نکات بارز این بازی بود.

ژوزه مورینیو در این بازی از اریک بایی به عنوان دفاع راست و دیلی بلیند به عنوان دفاع چپ استفاده کردو همچنین آندر هررا را در کنار مایکل کریک به عنوان دو هافبک جلوی خط دفاعی منچستر یونایتد قرار داد. پل پوگبا دقیقاً پشت سر زلاتان قرار گرفت و نمایش بسیار خوبی داشت. پوگبا ۹۲ پاس با دقت ۸۴%، ۲ سانتر، ۴ پاس بلند صحیح، ۴ پاس کلیدی، ۴ دریبل موفق، ۵ قطع توپ، ۱۳ نبرد تن به تن موفق، ۶ نبرد هوایی موفق، یک تکل موفق و ۴ شوت را به ثبت رساند. حالا می توان از واژه ترکیبی «پوگبک» با خیال راحت استفاده کرد. شاید هماهنگی چشم نواز بین پوگبا و زلاتان کلید موفقیت آقای خاص در روزهای سخت ژانویه باشد.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

۶۱% مالکیت توپ برای یونایتد، ۵۲۹ پاس سالم برای یونایتد با دقت ۸۵% و ۳۰۱ پاس سالم برای پالاس با دقت ۷۵%

بیشترین تعداد پاس سالم در این بازی به ترتیب برای مایکل کریک، پل پوگبا و آندر هررا به ترتیب با ۷۹، ۷۷ و ۵۹ پاس ثبت شد.

در صحنه گل نخست منچستر یونایتد، تصاویر نشان می داد که داور تصمیم مشکوکی گرفته زیرا دست زلاتان به توپ خورده است. زلاتان پس از بازی اعتراف کرد که توپ به دست وی برخورد نمود. البته آلن پاردیو مسئله آفساید بودن این گل را نیز مطرح کرد.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

مارکوس روخو برای دومین بار طی ۱۰ روز اخیر از خطر کارت قرمز نجات یافت. او به علت تکل دو پا روی پای ویلفرد زاها، مستحق دریافت کارت قرمز بود. ژوزه مورینیو در حمایت از مارکوس روخو، این بازیکن آرژانتینی را یک بازیکن تمیز نامید.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

به نظر می رسد که روزهای خوب منچستر یونایتد نزدیک باشد زیرا شیاطین سرخ طی ۹ بازی اخیر در کلیه رقابت ها شکست نخورده و صاحب ۶ پیروزی شده اند.

خواندنی‌های آماری کریستال‌پالاس - منچستریونایتد

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج